آوای جنوب

توصیه فرماندار گچساران به اعضای شورای شهر: وعده‌هایتان را به مردم فراموش نکنید/ به دنبال حاشیه‌ها نباشید

اختصای آوای جنوب،

 به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب، مراسم تحلیف و انتخاب هیئت ریئسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این آیین علیرضا اتابک  اظهار کرد: بر اساس قانون جلسه خود را برگزار خواهیم کرد و پس از آن عملا کار شورای اسلامی شهر  دوگنبدان‌اغاز می شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر به منظور پیشبرد اهدافی از طریق همکاری مردم تشکیل شده است، افزود: اهداف شورای شهر  ترسیم شده و بر پایه برنامه های اجتماعی، رفاهی و اقتصادی پیش می‌رود.

فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه  انحراف در وظایف اصلی  شورای اسلامی شهر موجب می شود که شورا نتواند کار خود را به درستی انجام دهد، عنوان کرد:  شورا باید بر اساس قانون مصوب شده حرکت نماید و تلاش کند از قوانین تخطی نکند.

اتابک خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت:هر کجا خواستید استعلام بگیرید تا دچار مشکل نشوید .

وی ابرازکرد: یکی از وظایف مهم شورا انتخاب شهردار است و آن چیزی که امروز مهم است اولویت اول شما امنیت روانی شهروندان است و با تجربه گذشته آمده‌اید و بدانید که نباید کاری کنیم که برای شهروندان استرس روانی وارد شود.

فرماندار گچساران ادامه داد: به دنبال حاشیه ها نباشید و من به عنوان فرماندار در کنار شما هستم چرا که در دین مبین اسلام نیز مشورت و کار جمعی توصیه شده است.

اتابک اذعان کرد: کار شما یک کار جمعی است و اختلاف سلیقه یک امر طبیعی است اما مهم در کنار بودن و خرد جمعی است و کینه ها را کنار بگذاریم.

وی بیان کرد: به فکر توسعه و عمران و آبادانی شهر باشید و اگر این خروجی شورای شما باشد مردم احساس آرامش دارند.

فرماندار گچساران  افزود: جا دارد از تلاش های شورای سابق تشکر نمایم  چرا که  آنها هم زحمات خود را کشیده اند و برای شما آرزوی توفیق دارم .

اتابک گفت: از همین ابتدای کار سعی کنید بر اساس قانون حرکت نمایید و تکرار می کنم اولویت شما امنیت روانی مردم باشد و وعده های تان را به مردم فراموش نکنید.

وی خاطرنشان  کرد: آرزوی توفیق برای دولت جدید داریم و امیدواریم بتواند موفق باشد

 

به گزارش آوای جنوب،  بر اساس قانون غلامرضا شکوهی به عنوان رییس شورای سنی انتخاب شد و علی محمد آقایی به عنوان نایب رییس و علیپور به عنوان دبیر انتخاب شدند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president