آوای جنوب

تهدید و اولتیماتوم اصلاح‌طلبان استان خطاب به مسئولان دولت تدبیر در استان/ نقد دولت احمدی نژاد

اصلاح طلبانمیتینگ سیاسی اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد بعد از مدت ها تغییر زمان برگزاری عصر روز ۲۵ اردیبهشت۹۴ در سالن جهاد کشاورزی استان با حضور برخی از شخصیت های اصلاح طلب استان، برخی از مدیران فعلی استاندار و افراد سابقه دار سیاسی اصلاح طلب برگزار شد.

آوای جنوب؛

در این مراسم سخنرانانی از اقصی نقاط استان در خصوص مطالبات خود و مردم از دولت و همچنین راه کارهای انسجام بخش برای انتخابات سال ۹۴مجلس به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

میتینگ انتخاباتی اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد روز گذشته دریاسوج برگزار شد سهم خواهی و انتقاد از استاندار محور اصلی برگزار این جلسه بود.

در نشست بزرگ اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد آنچه که بیش از هر چیز پررنگ بود تذکرها و حتی اولتیماتومی بود که به مسئولان استانی دادند.

این میتینگ انتخاباتی که با حضور نزدیک به ۴۰۰ نفر از اصلاح طلبان برگزار شد با حاشیه های زیادی همراه بود به گونه ای که در این نشست تصویر یکی از سران فتنه که ممنوع التصویر هم می باشد به چشم می خورد.

http://raaknews.com/uploads/posts/1431711520_img_1811.jpg

در ابتدای این میتینگ انتخاباتی  نمایندگان اصلاح طلب شهرستان  لنده و بهمئی به ایراد سخنرانی در نقد دولت گذشته، بی توجهی استانداری به اصلاح طلبان و رفتار بد با این گروه ، عدم انتخاب مدیران شهرستان بر اساس گرایش اصلاح طلبی و شعار دولت، نقد مجلس فعلی، نقد خادمی، استاندار واینکه مسوولان دولتی به دنبال وفاق هستند یا نفاق  پرداختند.

گفتنی است در این نشست سیاسی  محبوبه آذرگشسب به عنوان نماینده شاخه خط امام استان یکی از سران فتنه را محور اتحاد قرار داد و نماینده اصلاح طلب مجلس ششم بویراحمد و دنا را محور امروز اصلاح طلبان در استان نام برد.

در ادامه مقداد عزیزی با معرفی خود به عنوان نماینده تشکل های دانشجویی اصلاح طلب استان بیان داشت:استاندار عملاو علنا بقالی سیاسی در استان بازد کرده است وفامیل گرایی  را از برنامه های خادمی برای مدیریت اجرایی استان نام برد.

 نماینده تشکل‌های دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از نحوه انتخاب مدیران این استان،بیان کرد: به نام اعتدال مدیران احمدی‌نژاد و برخی دوزیستی‌ها به نام اعتدال هنوز در مسند هستند.

این نماینده دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خواستار منحل شدن اتاق فکر استانداری شد و گفت: اتاق فکر استانداری کهگیلویه و بویراحمد اتاق فامیل‌گرایی است و لازم است که هر چه زودتر منحل شود تا نگاه قومی و قبیله‌ای از آن برداشته شود.

وی در پایان صحبت هایش گفت: در صورت براورده نشدن خواسته هایشان از طرف استاندار در زمان سفر روحانی به استان دست به برپایی تجمع اعتراضی دانشجویان می زند.

در ادامه این جلسه  سید باقر موسوی ، نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس پنجم و ششم به  مقایسه دوران اصلاحات و اعتدال امروز پرداخت و موفقیت دولت فعلی را در پیش گرفتن سیاست های دوران اصلاحات دانست.

وی در این جلسه با کنایه هایی جریان اصول گرایی را مورد خطاب قرار  داد و گفت:  آنها واپسگرانی هستند که از وضع موجود راضی نیستند و می‌خواهند به گذشته‌ای برگردند که به قول خودشان وضع بهتر بوده است، هر چه این گروه جان بگیرند در واقع فضا را به سمتی جریانی که مقابل اصلا‌ح‌طلبان هستند، می‌برند به نام جریان انقلاب‌گری  که می‌گویند همه چیز را انقلاب کرد. هر چه فشار جریان محافظه‌کار و واپس‌گرایی بیشتر شود و سد کنند راه اصلاح‌طلبی را، زمینه را برای جریان تندروی انقلاب‌گری فراهم می‌کنند.

20150515_191045

موسوی: دولت برای انتخابات مجلس، مجلس دولتی درست کند

موسوی در ادامه افزود: امسال سال انتخابات است، مجلس همسو با دولت نیست. امروز دولت می‌گوید، مجلس من را همراهی نمی‌کند و اگر دولت مجلس همسو می‌خواهد، البته نه اینکه دولت اعمال نفوذ و اعمال خلاف کند و مجلس دولتی درست کند.

وی افزود: و فضا را باید بگونه‌ای فراهم کنند که این اطمینان در بین مردم برای یک رقابت سالم و قانومند ایجاد شود.

موسوی‌جهان آباد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مهر و فرهنگ پایه کار ایرانی است، گفت: دوستان اصلاح‌طلب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ کدام از ما بدون عیب و نقص نیستیم و آن چیزی که ما را به هم نزدیک می‌کند همدلی و همزبانی است، و باید به مردم بگویم هم خودمان و هم کشورمان را دوست داشته باشیم و این رقابت در حد من و مای خیلی وحشتناک است و ما تا از این مرز خودخواهی نگذشته باشیم و دیگران و همنوعان را از دل دوست نداشته باشیم و عشق و محبت و نوعدوستی را سرلوحه کار قرار ندهیم، هیچ چیزی درست نمی‌شود.

وی افزود: در جمع اصلاح‌طلبان نباید سیاسی‌کاری کنیم، علیه همدیگر حرکت‌های تخریبی داشته باشیم. گروه‌های سیاسی که در این جریان‌ها قرار می گیرند یعنی آماده پیشرفت جامعه هستند نه اینکه در تشکل‌ها قرار می‌گیریم که بعداً پست بگیریم. نه این درست نیست.

این فعال سیاسی گفت: باید سیاست وحدت و همدلی را انتخاب کنیم. شورای هماهنگ کمیته انتخابات در استان بوجود بیاید و همه شخصیت‌ها فعالین سیاسی اصلاح‌طلب دور هم جمع شوند و یک شورای انتخاباتی تشکیل شود

دبیر حزب منحله مشارکت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز آخرین سخنران بود که به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

سید رضا عسکری به بیان انتظارات از استاندار پرداخت و بیان داشت: ۱۲ جلسه مفصل تاکنون با استاندار برگزار کرده‌ایم و ارزیابی ما این است که در زمینه کارکرد عمرانی به تلاش بیشتری در استان نیاز است.

وی در پایان دخالت نمایندگان در کار مسئولان را موجب به انحراف کشانده شدن کارها دانست.

در پایان آن چیزی که در میتینگ انتخاباتی اصلاح طلبان در مرکز استان  کهگیلویه وبویراحمد به میان آمد سهم خواهی جریان اصلاح طلب از دولت ، انتصاب نیروی اصلاح طلب در بدنه دولت، انتقاد تند از عملکرد خادمی و مجموعه استانداری، همراهی دولت با اصلاح طلبان برای ساخت مجلسی همسو با دولت، نقد دولت گذشته ، محور قراردادن حرف های یکی از سران فتنه به عنوان اتحاد اصلاح طلبان در کشور برای انتخابات.

 

حال باید دید با توجه به این سهم خواهی ها و حضور برخی از مدیران دولت فعلی در این میتینگ انتخاباتی  خادمی ،استاندار کهگیلویه وبویراحمد که درصحبت های خود تلاش مجموعه خود را برای  رشد و توسعه استان معطوف کرده نه سیاسی کاری ، انتصاب مدیران اجرایی در استان و شهرستان ها را با چه شاخصی انتخاب می کند اصلاح طلبی یا اعتدال؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. غلام گفت:

    هرچه زودتر جمع کنید که جایگاهی بین مردم ندارید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president