آوای جنوب

تلاش می کنند که بین قشقایی ها نفاق بیاندازند/ ماشین امضا هستید پس نگویید که ما میتوانیم کاندیدا بشویم و شما نه

دکتر عسکری در جمع روستای حکیم قشقایی پاکوه گفت: قانون مجلس را ماحقوقدانان می نویسیم و شما ماشین امضا هستید پس نگویید که ما میتوانیم کاندیدا بشویم و شما نه !

به گزارش آوای جنوب؛ دکتر هومان عسکری با تقدیر از مردم روستای پاکوه اظهار کرد:خیلی خوشحالم که در جمع صمیمی برادران خودم در روستای عزیز حکیم قشقایی پاکوه هستم.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه گچساران و باشت عنوان کرد: هدف نظام این است که رضایت مندی در اقوام مختلف حاصل شود و این مختص به زمان انتخابات نیست و نکته مهم اینکه ما نباید فقط تا زمان رای دادن مطالبات خود را بیان کنیم و بعد از آن آنها رها کنیم.مطالبه گری شما باید مداوم باشدواز روز راگیری با قطعیت تشدیدشود تا که نتیجه دهد.
چرا تاکنون از این حوزه مانتوانستیم نماینده داشته باشیم نه اینکه نظام سیاسی نخواهد، بخاطر اینکه ما خودمان نخواستیم وگرنه هیچ تفاوتی بین اقوام در نظام جمهوری اسلامی نیست .
دکتر عسکری گفت: در دوره ی گذشته ۷۰ درصد به نماینده رای دادید ولی چرا الان این همه نارضایتی وجود داردوحتی در این روستا آنتن موبایل هم نیست،بخاطر اینکه کسی را در ساختار سیاسی در شهرستان نداریم و تا زمانی که در ساختار سیاسی قرار نگیریم نمی توانیم مطالبه گر باشیم.
کاندیدا جوان حوزه گچساران و باشت افزود: من خودم درس خواندم و زحمت کشیدم تا به اینجا رسیدم و همه توانایی خودم بوده، نه کسی به من مدرک داده و نه اقوام مدیرکل و نماینده داشتم
ایشان اضافه کرد: همه می دانند این دوره انتخابات مجلس ،دوره ی طلایی برا قشقایی هاست و به همین خاطر تلاش می کنند که بین قشقایی ها نفاق بیندازند.
دکتر عسکری عنوان کرد: من خودم قانون خوانده ام آنهایی که می خواهند به من مشاوره غلط بدهند عددی نیستند.
او گفت :قانون مجلس را ما می نویسیم و شما ماشین امضا هستید پس نگویید که ما میتوانیم کاندیدا بشویم و شما نه !
تعدای از مردم روستا به بیان مشکلات و مسائل خود را با دکتر عسکری در میان گذاشتند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president