آوای جنوب

تعداد کرونایی‌های کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ نفر شد

آوای جنوب 

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت تعداد کرونایی‌های کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ نفر شد.

تعداد کرونایی‌های کهگیلویه و بویراحمد 45 نفر شد

به گزارش آوای جنوب از یاسوج علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۹۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

او افزود: خوشبختانه ۵ هزار و ۷۱۰ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: متاسفانه با جان باختن ۱۴۷ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به یک هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

او موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان اعلام کرد و گفت:  تهران ۲۱۳نفر،  قم ۲۲ نفر، گیلان ۲۱ نفر، اصفهان ۱۶۲ نفر، البرز ۷۶ نفر، مازندران ۶۱ نفر، مرکزی ۲۳ نفر، قزوین ۵۳ نفر، سمنان ۶۰ نفر، گلستان ۲۰ نفر، خراسان رضوی ۳۰ نفر، فارس ۶۰ نفر، لرستان ۳۹ نفر، آذربایجان شرقی ۸۴ نفر، خوزستان ۲۸ نفر، یزد ۴۵ نفر، زنجان ۲۰ نفر، کردستان ۲۲ نفر، اردبیل ۱۰ نفر، کرمانشاه ۷ نفر، کرمان ۱۱ نفر، همدان ۱۳ نفر، سیستان و بلوچستان ۶ نفر، هرمزگان ۱۲ نفر، خراسان جنوبی ۲۱ نفر، چهارمحال و بختیاری ۴ نفر، ایلام ۱۰ نفر، آذربایجان غربی ۴۲ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ نفر و  بوشهر ۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

به گفته رییسی استانهایی که نام آنها در لیست نیست، در طول ۲۴ ساعت گذشته، موارد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ در آنها شناسایی و گزارش نشده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president