آوای جنوب

تشریح برنامه‌های ویژه ماه رمضان توسط سپاه ناحیه گچساران

۱۳۹۴۰۳۲۸۰۰۰۰۳۴_PhotoLفرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری سپاه ناحیه این شهرستان با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت.

آوای جنوب؛

جهانگیر انصاری ظهر امروز در نشست خبری سپاه ناحیه گچساران با موضوع برنامه تفرج‌گاه تعالی‌بخش و مراسمات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران در گچساران هستند که با لطف و البته تعهد به نظام اخبار و رویدادهای سپاه ناحیه گچساران را به خوبی پوشش می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان توسط سپاه گچساران افزود: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی در خصوص گرامی‌داشت این ماه پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران، جزءخوانی قرآن در مجموعه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با محوریت مساجد، ختم قرآن روزانه در حوزه‌ها و پایگاه‌ها را از جمله برنامه‌های سپاه گچساران در طول ایام ماه رمضان عنوان کرد و گفت: برنامه‌های ویژه شب قدر توسط هیئت رزمندگان مدیریت و برگزار می‌شود همچنین دعوت از مداحان و سخنرانان کشوری و استانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انصاری، برگزاری افطاری‌های ساده در تفرج‌گاه‌های فرهنگی از جمله گلزار شهدای گمنام و برگزاری نمازهای جماعت در این محل را از دیگر  برنامه‌های سپاه در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی برگزاری مراسم انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برشمرد و افزود: برگزاری مراسم انس با قرآن کریم برای کارکنان سپاه گچساران همچنین اجرای برنامه تفرج‌گاه‌های تعالی‌بخش در طول پنج ماه در بوستان شهدای گمنام در تابستان و ماه نخست فصل پاییز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مسئول تصریح کرد: مداحی، جشن، جنگ شادی، مسابقات فرهنگی، سخنرانی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، دعای کمیل و زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه رمضان و در محل بوستان شهدای گمنام است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان از خبرنگاران خواست تا با پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها سبب ترویج و تبیین نسل جوان همچنین افزایش انگیزه برای مسئولان در راستای خدمتگزاری شوند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president