آوای جنوب

حجت‌الاسلام صفدر پناهی:

تریبون نماز جمعه بدون بیان موضوعات حاشیه‌ای در اختیار مسئولان است

در خصوص فرمانداران هم وضع به همین منوال است که باید سخنان آنان جنبه ذکر خدمات دولت را داشته باشد و از تریبون نماز جمعه مطالب حاشیه‌ای گفته نشود

پناهیرئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تریبون نماز جمعه بدون بیان موضوعات حاشیه‌ای در اختیار مسئولان است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام صفدر پناهی عصر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد برای افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال اظهار کرد: دهه فجر دهه‌ تذکر ایام است که باید خدمات دولت در آن گفته شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رویکرد ائمه جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه کشور حمایت از دولت است و بستر برای بیان عملکرد دولت از تریبون نماز جمعه کاملاً فراهم است.

این مسئول افزود: بنابراین مسئولان آمادگی بیان عملکردها را از این تریبون داشته باشند و به نظر ما در مرکز استان بهترین شخص برای بیان این اقدامات و خدمات خود استاندار به عنوان شخص اول اجرایی بوده و مردم نیز همین انتظار را دارند.

پناهی با بیان اینکه در شهرستان‌های دیگر هم محدودیتی برای این کار نداریم و مسئولان می‌توانند در سخنرانی پیش از خطبه‌ها با مردم صحبت کنند، تصریح کرد: در خصوص فرمانداران هم وضع به همین منوال است که باید سخنان آنان جنبه ذکر خدمات دولت را داشته باشد و از تریبون نماز جمعه مطالب حاشیه‌ای گفته نشود.

وی در ادامه با سؤال از مسئولان استانی که آیا در دهه فجر امسال پروژه‌های عمرانی مصلا که قابل افتتاح باشد خواهیم داشت یا خیر به برخی نواقص در مصلاها از جمله مصلای باشت و مارگون اشاره کرد و گفت: کار این دو مصلا تقریبا در حال اتمام است که در باشت تنها کاشی‌کاری محراب و رنگ‌آمیزی و بستن شیشه‌ها و وسایل گرمایشی و سرمایشی باقی مانده و در مارگون نیز کارهای محراب و سیستم سرمایشی و گرمایشی را داریم.

در ادامه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دوره فعلی تنها پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که ۱۰۰ درصد آماده شده باشند، افزود: چون وقت کمی باقی مانده بنابراین پروژه مصلا در این دهه برای افتتاح نخواهیم داشت.

پژمان نیک‌اقبالی افزود: همه پروژه‌هایی که برای افتتاح آن‌ها برنامه‌ریزی شده قبل از دهه فجر امسال مورد بازدید ناظران و کارشناسان ما قرار می‌گیرند و اگر کمترین نواقصی داشته باشند اجازه افتتاح داده نخواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president