آوای جنوب

تذکر انتخاباتی کلانتری به مدیران کهگیلویه و بویراحمد/ اسب‌‌مان را برای رفتن زین کرده‌ایم/این غش کردن ها شما را به بهشت نمی برد

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تذکر انتخاباتی به مدیران از آنها خواست تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

 

به گزارش آوای جنوب، حسین کلانتری عصر امروز در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: امانت‌داری، بی‌طرفی، سلامت و امنیت در انتخابات پیش‌رو مدنظر است، امیدواریم با روند تایید صلاحیت‌ها شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد خواهیم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تذکر انتخاباتی خطاب به مدیران گفت: شما مدیران دولت تدبیر و امید هستید، ممکن است با معامله مدیر شده باشید پس نفاق ایجاد نکنید و به مردم خدمت کنید.

وی با بیان اینکه در دولت بعدی هیچ کدام از مدیران در این منصب‌ها نیستند و اسب‌‌مان را زین کرده‌ایم، افزود: دستگاه‌ها شان خود را حفظ کنند، مدیری بخواهد به قانون جمهوری اسلامی خیانت کند و خود را به یک جناح وصل کند ابتدا به مدیر کشوری سپس به نهادهای امنیتی اعلام و معرفی می‌کنم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غش کردن و بالا پایین پریدن کسی را به بهشت نمی‌برد، افزود: مدیران با هر گرایش که باشند آدم نظام و نوکر و خدمتگزار مردم هستند. خواهش می‌کنم شخصیت خودتان را حفظ کنید.

کلانتری بیان کرد: مدیران تا روزی که در این پست‌ها هستند کار و خدمت کنند به دور از شان مدیران است از این شاخه به آن شاخه بپرند و با این مدیر و آن مدیر عکس بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اصل سلامت، امنیت، امانت‌داری و بی‌طرفی انتخابات گفت: ما با خدای خودمان معامله می‌کنیم و نیازی نداریم طرفدار کاندیدای خاصی از ما خوشش بیاید یا نیاید ما سرباز امام هستیم راه امام و فرامین رهبری ریل ما است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیران به شهدا بدهکار هستیم، باید در مسیری گام برداریم که شهدا در قیامت از ما شاکی نشوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president