آوای جنوب

استاندار:

تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در حال وقوع است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان این استان در حال وقوع است.

آوای جنوب؛استاندار خادمی

سیدموسی خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با بیان اینکه ساخت بیمارستان یکی از نیازهای زیرساختی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و در سال‌های اخیر هم در این زمینه فعالیت خوبی صورت گرفته، اظهار کرد: بیمارستان‌های یاسوج، باشت و دو بیمارستان در شهرستان گچساران در حال ساخت است که با افتتاح این بیمارستان‌ها تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان استان رخ می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فعالیت اجرایی بیمارستان یاسوج از سال گذشته تاکنون به شدت سرعت گرفته که شاید مردم اقدامات داخلی را مشاهده نکنند اما کارهای تجهیزاتی این بیمارستان رشد خوبی داشته و برای سال آینده مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بودجه مالی از تیرماه ۹۴ تا سال ۹۵ بخش ساختمانی و تجهیزات این بیمارستان به اتمام برسد. با افتتاح این بیمارستان‌ها علاوه بر ارتقاء سرانه بهداشتی حق مغفول مانده مردم استان مطالبه شود.

مقام ارشد اجرایی کهگلویه و بویراحمد از ساخت دو بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی و بیمارستان شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد و گفت: کار ساخت بیمارستان گچساران با همت وزارت راه و شهرسازی پیشرفت ۳۵ درصدی دارد که برای این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی مبلغ ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده اختصاص داده شد.

خادمی در خصوص احداث بیمارستان ۳۵ تختخوابی شهرستان باشت افزود: کلنگ احداث این بیمارستان روز جمعه ۱۵ اسفند و با حضور علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد که قرار است ظرف یکسال و نیم آینده این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساخت بیمارستان در شهرستان بهمئی در سال آینده خبر داد و گفت: بهار سال ۹۴ کلنگ احداث بیمارستان در شهرستان بهمئی زده می‌شود که با کامل شدن این بیمارستان‌ها شاخص‌های بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ارتقاء می‌یابد.

وی اضافه کرد: با ساخت این پنج بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود که این عدد خوبی برای توسعه این استان در حوزه بهداشت و درمان است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بخش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات و کمبودهای مواجه است و همین موضوع باعث مراجعه مردم به استان‌های همجوار می‌شود که با اجرای طرح تحول سلامت که به خوبی در حال اجرا است و همچنین افزایش فضای بیمارستانی بار مراجعه مردم به استان‌های همجوار کاهش یابد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president