آوای جنوب

تحولی بزرگ در پروژه های راه و شهرسازی گچساران با مدیریت جهادی/جهش واقعی در ساخت مسکن از اولویتهای اساسی مدیر جوان و جهادی شهرستان

آوای جنوب 

 

رییس اداره راه و شهرسازی گچساران از تحول بزرگ در پروژه های راه و شهرسازی شهرستان در این مدت اخیر خبر داد.

به گزارش آوای جنوب؛ با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به جوانان نشان از آن دارد که دیگر جای آزمون و خطایی در مدیریت کشور وجود ندارد چرا که در این مقوله بایستی مسئوولان و متولیان امر دیدگاه‌شان را نسبت به جوانان و قشر نخبه جامعه تغییر داده و در سیاست‌گذاری‌های کلان جامعه بدون در نظر گرفتن دیدگاه‌ها و افکار جوانانی که در بطن جامعه هستند و مشکلات و ظرفیت‌ها را بیش از هرکس دیگر درک و احصا می‌کنند، میسر نخواهد شد.
از این رو دولت و کارگزاران نظام اسلامی باید به این موضوع بیش گذشته توجه داشته باشند و جوانان را به عنوان حلقه‌های میانی، بین خود و مردم بدانند و زمینه‌ساز مدیریت جوان‌ِ تحول گرا انقلابی در دولت سیزدهم باشند.

در سال‌های اخیر به خوبی دیدیم و شنیدیم که هرجایی به جوانان اعتماد شد در آنجا تحول صورت گرفت و همان موجب عزت و غرور و افتخار برای مهین اسلامی‌مان شد.

حال یکی از شاخصه های مدیری در تراز انقلاب اسلامی این است که باید شبانه روزی و برای کسب رضایت خدا و مردم تلاش کند.

در دولت انقلابی مدیر پشت میزنشین معنا ندارد و مدیران باید با رصد میدانی امور مشکلات را از نزدیک لمس کرده و درصدد رفع آنها برآیند.

با روی کار آمدن مدیر جوان در تراز دولت انقلابی در مدیریت راه و شهرسازی گچساران شاهد تحول چشمگیر بوده چنانچه در این دوماه اخیر طرح احداث نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران از روند خوبی برخوردار است و شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر شهرستان ها به خصوص مرکز استان گوی سبقت را ربوده است.

طرح احداث نهضت و اقدام ملی مسکن یکی از دغدغه های مهم ریاست جمهوری است و دولتمردان به دنبال رفع مشکل مسکن در کشور هستند که این امر در شهرستان گچساران به خوبی تا کنون عملی شده است.

 

محمد رضا عابدی ، رییس اداره راه و شهرسازی گچساران با تصدی مسوولیت این اداره در این دو ماه اخیر انقلابی بزرگ در طرح های راه و شهرسازی به خصوص در طرح احداث نهضت ملی مسکن و تامین زمین فرزندآوری ایجاد کرده است.

عابدی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری آوای جنوب از اقدامات اخیر صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی خبر داد و گفت: یکهزارو و ۷۳۰ واحد مسکن (دولتی) در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران در حال ساخت است که این تعداد مسکن ملی در مناطقی مانند خنگ بنار، کارکنان و جاده پازنان در زمینی به مساحت بیش از ۱۶ هکتار در دست ساخت است.
وی با بیان اینکه طرح احداث نهضت ملی مسکن گچساران از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، گفت: در حال حاضر پنج سایت طرح نهضت ملی گچساران فعال هستند.

عابدی ادامه داد: سایت نهضت ملی مسکن خامی و خنگ بنار که اخیرا مشکل تامین آب برای احداث داشتند خوشبختانه این مورد رفع شد و روند احداث این طرح ملی در حال اجرا است.
رییس اداره راه و شهرسازی گچساران اذعان کرد: با توجه به افزایش قیمت سیمان در این مدت اخیر که پیمانکاران این طرح را با مشکل مواجه شده بودند با همکاری فرماندار شهرستان توانسته ایم سیمانی که به قیمت ۹۰ هزار تومان عرضه می شد با قیمت ۵۵ هزار تومان به قیمت کارخانه خریداری شود و در اختیار پیمانکاران قرار گیرد و از تعطیلی پروژه جلوگیری به عمل آمد.

عابدی افزود: از اقدامات دیگر صورت گرفته سندهای سایت های طرح نهضت ملی مسکن با همکاری اداره ثبت و اسناد به صورت تک برگ شده و پیمانکاران را برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک معرفی شده ارجاع داده شدند.
این مسوول ابراز کرد: خوشبختانه مشکل برق سایت ۱۲۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن مرتفع و دو پیمانکار دیگر در این سایت مشغول به کار شدند.

عابدی به پروژه مجتمع فرهنگی پردیس هنری که به دلیل نبود اعتبارات این طرح در سالهای گذشته غیرفعال بوده اشاره کرد و گفت: مجتمع فرهنگی و هنری پردیس هم اکنون با ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بیش از۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح فرهنگی در نظر گرفته شد.

رییس اداره راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد: در سال مالی جاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای مقاوم سازی مصلی گچساران اختصاص داده شد که خوشبختانه عملیات اجرایی مقاوم سازی مصلی در حال اجرا است و هم اینک از پیشرفت خوبی برخوردار است

عابدی تصریح کرد: طرح کنارگذر دوگنبدان با اعتباری بیش از ۲۷۹ میلیارد ریال،جاده ارتباطی گچساران -پازنان- رگ سفید با ۶۴ درصد پیشرفت هم اکنون در دست اجراست و در سال مالی جاری بیش از۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار به پیمانکار این طرح پرداخت شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: جاده ارتباطی بابا کلان – گچساران در قالب قطعه یک با ۷۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است و بزودی آسفالت خواهد شد.

وی اظهار کرد: قطعه سه جاده ارتباطی بابا کلان – گچساران با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون در حال ساخت است.
عابدی از کلنگ زنی احداث طرح نهضت ملی مسکن به نام طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی در زمینی به متراژ ۱۰ هکتار عملیات احداث یک هزار واحد مسکن دیگر به زمین زده خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی گچساران از کسب رتبه نخست اجرای طرح فرزند آوری و جوانی جمعیت در واگذاری زمین به خانواده های دارای فرزند سوم در کشور خبر داد و افزود: تنها شهرستانی هستیم که ۱۰۴قطعه در زمینه فرزندآوری آماده کرده ایم که به صورت مجانی در اختیار افراد متقاضی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد:در زمینه تعمییر و نوسازی ساختمان اداره راه و شهرسازی تا کنون بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت شخصی هزینه شده است.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president