آوای جنوب

تحقق جهش تولید با اجرای ۳۳ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح‌های جهش تولید ۳۳ طرح در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های محتلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، آب و شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است.

به گزارش آوای جنوب ، حشمت‌الله صمیمی دوست اظهار کرد: در قالب طرح‌های جهش تولید ۳۳ طرح در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های محتلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، آب و شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین پیشرفت کاری این طرح‌ها را بین ۱۴ تا صد درصد اعلام کرد و افزود: از این تعداد طرح جهش در استان ۹ طرح در حوزه گردشگری، ۶ طرح در حوزه صنعت و معدن، ۷ طرح در حوزه کشاورزی، ۳ طرح در حوزه ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، ۵ طرح در حوزه ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، یک طرح در حوزه آب، یک طرح در حوزه نیروگاه و یک طرح در حوزه بسیج سازندگی است.

صمیمی دوست میزان سرمایه‌گذاری این تعداد طرح را ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی بیان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این تعداد طرح برای ۱۲ هزار نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president