آوای جنوب

تجمع کارکنان شرکت نفت گچساران در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر خوبی ها + تصاویر

۱۳۹۳۱۱۰۵۰۰۰۷۳۶_PhotoLکارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران نسبت به اهانت بی‌شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت در جلوی درب اداره مرکزی این شرکت به نشانه اعتراض به این حرکت خصمانه تجمع کردند.

آوای جنوب؛

کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران با سر دادن شعارهای “لبیک یا محمد”، “مرگ بر فرانسه”، ” مرگ بر آمریکا “، “مرگ بر اسرائیل “و “مرگ بر انگلیس”، این اقدام بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی را محکوم کردند.

اهانت دشمنان به پیامبراکرم(ص) حاکی از عدم شناخت عظمت پیامبر (ص) است

استاد حوزه علمیه گچساران گفت: اهانت دشمنان به پیامبراکرم(ص) حاکی از عدم شناخت عظمت پیامبر بزرگ اسلام(ص) است.
اهانت دشمنان به پیامبراکرم(ص) حاکی از عدم شناخت عظمت پیامبر (ص) است

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی استاد حوزه علمیه در جمع کارکنان نفت گچساران اظهار کرد: مردم مسلمان ایران باید هم‌ صدا در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده و اجازه ندهند دشمنان به خواسته پلید خود مبنی ‎بر اسلام‌ستیزی دست پیدا کنند.

 

 

استاد حوزه علمیه گچساران با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان بر علیه کشور ایران و اعتقادات دینی و اسلامی آن هیچ‌گاه تمام شدنی نبوده، بیان کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی باید همیشه نسبت به این توطئه‌های شوم و اسلام‌ستیز هوشیار بوده و با ایجاد وحدت و انسجام یکپارچه در برابر این حرکات خصمانه ایستاده و نقشه‎های شوم آن‌ها را خنثی کنند.

صفایی با تاکید بر اینکه مسلمانان نباید در برابر توطئه‌های دشمنان عزت نفس خود را از دست بدهند، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همانند پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه مقاومت و شکست‌ناپذیری در مقابل هرگونه توطئه دشمنان ایستادگی کرده و در جهت مراقبت از اجتماع مسلمین نیز احساس مسئولیت می‎کنند.

 

 

وی با اشاره به جنایات گروه تروریستی داعش، ادامه داد: همکاری داعش، القاعده و مرتجعین منطقه به طرق مختلف با آمریکای جنایتکار و رژیم فاسد صهیونیستی، همه نشان از این موضوع است که این کشورها در برابر اسلام شمشیر کشیده و هیچ‌گاه دست از دشمنی با جهان اسلام برنمی‌دارند.

استاد حوزه علمیه گچساران با بیان اینکه اقدام ناشایست و خصمانه بدخواهان اسلام با اهانت به ساحت مقدس پیامبر خوبی‎ها، نشان از دشمنی سرسختانه آن کشورهای اسلام‌ستیز با مسلمانان است، اذعان کرد: پیامبر اکرم(ص) الگویی برای همه بشریت است و اهانت این جنایتکاران پلید حاکی از عدم شناخت عظمت پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

 

 

صفایی بر لزوم دفاع از اهل بیت(ع) و پیامبر مهر و رحمت و پاسخ به این اهانت بی‌شرمانه تأکید کرد و گفت: دشمنان اسلام با اهانت به پیامبر اعظم(ص)، دست به ترور شخصیت و انسانیت مسلمانان زده‌اند.

 

 

وی در پایان شخصیت و انسانیت مسلمانان را وابسته به وجود و عظمت پیامبر گرامی اسلام(ص) دانست و افزود: دست توطئه رژیم جعلی صهیونیستی در جنایات اخیر پاریس امری مشهود بوده و دشمنان اسلام در راستای به چالش کشیدن دنیای اسلام به طراحی توطئه‌های مختلف روز به روز گام‎های مختلفی برمی‌دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president