آوای جنوب

تجلیل فرماندار گچساران ازبانوان نمونه شاغل در ادارات گچساران + تصاویر

به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ۳۵ بانوی شاغل در ادارات گچساران به همت اموربانوان فرمانداری این شهرستان تجلیل شدند.
آوای جنوب؛

 

 

عبدالرحیم رحیمی در این همایش که به منظور پاسداشت زحمات این بانوان که به‌عنوان رابطین فرمانداری در ادارات مشغول به کار هستند، اظهار کرد: الگوی شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه زنان عالم نعمتی الهی بوده که باید ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۱۳۷۶

وی با بیان اینکه نقش زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … در کشور امری انکارناپذیر است، بااشاره به اینکه زنان ایرانی با حضور در عرصه سیاسی نقش موثری در راستای پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، تصریح کرد: حضور زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف انقلاب، الگویی مناسب برای زنان در جوامع بشری هستند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه زن نقش عمده‌ای در خانواده به‌عنوان رکن اصلی جوامع بشری است، عنوان کرد: سلامت خانواده موجبات سعادت جامعه را فراهم می‌کند که در این راستا زنان مسلمان باید با الگو قراردادن سیره حضرت فاطمه زهرا (س) این سلامت را تامین کنند.

رحیمی با تاکید بر نقش ارزشمند مادران در محیط خانواده و جامعه، اذعان کرد: زن نقش مهم رهبری خانواده در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی را با تربیت مناسب فرزندان انجام می‌دهد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه زنان نقش موثری در کنترل اقتصاد خانواده و جامعه دارند، گفت: زنان مسلمان ایرانی با الگو گرفتن از سیره دخت نبی اکرم (س) با کنترل اقتصاد خانواده در جهت توسعه اقتصاد جامعه گام برمی‌دارند.

 

 

نماینده عالی دولت در گچساران با اشاره به زنان شاغل در ادارات، بیان کرد: جایگاه ویژه و توانمندی‌های بانوان در مدیریت خانواده کمک بزرگی برای دولت بوده و حال بانوانی که علاوه‌بر تربیت و مدیریت فرزندان، با کار و تلاش در عرصه‎های مختلف اجتماعی و اقتصادی جامعه، می‌توانند پشتیبان خوبی برای ولایت، نظام و دولت و تحقق شعار سال باشند.

گفتنی است در این همایش از ۳۵ بانوی نمونه شاغل در ادارات شهرستان که به‌عنوان رابط امور بانوان فرمانداری در ادارات با فرمانداری شهرستان همکاری می‌کنند با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president