آوای جنوب

انتقادات كارشناس برجسته فوتبال ايران:

تا هنگامی که برای فوتبال نفت گچساران در اهواز نسخه می‌پیچند وضعیت همین است

وزیر نفت و معاونین وی در این خصوص ورود پیدا کنند چراکه این چارت ورزشی در نفت اشتباه است؛ برای مثال تصمیمات مربوط به تیم نفت و گاز گچساران در اهواز گرفته می‌شود و آن‌ها درد تیم نفت را نمی‌دانند

رودنیلکارشناس برجسته فوتبال گفت: با همه احترامی که برای چمنیان و سنجری به عنوان ۲ مدرس با اخلاق فوتبال کشور قائل هستم، اما آنها منجی تیم نفت گچساران نیستند.

آوای جنوب؛

نوذر رودنیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به باخت روز گذشته تیم فوتبال نفت گچساران در برابر آلومینیوم هرمزگان و قرار گرفتن تیم در رده ماقبل آخر گروه اول دسته یک فوتبال کشور اظهار کرد: چنین روزی برای فوتبال نفت و فوتبال گچساران قابل پیش‌بینی بود.

وی با بیان دلایل ناکامی‌ها و شکست‌های پی‌در‌پی این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور افزود: مهم‌ترین دلیل این است که تیم نفت متعلق به گچساران است اما برای آن در اهواز تصمیم‌گیری می‌شود.

کارشناس ارشد فوتبال تصریح کرد: با همه احترامی که برای مسئولان شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب قائل هستم؛ اما آنها باید بپذیرند که شرایط فوتبال گچساران را نمی‌دانند و آگاه نیستند که چه بازیکنی و کدام مربی می‌تواند به این تیم کمک کند.

رودنیل با انتقاد از رسانه‌های استانی که کمتر نظرات پیشکسوتان فوتبال استان را جویا می‌شوند، خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم که چرا همه شبکه‌ها، کانال‌های تلویزیونی و رسانه‌های کشوری در خصوص وضعیت فوتبال از ما سؤال می‌کنند ولی در استان و از میان رسانه‌ها کسی نیست که بپرسد دلیل شکست‌های نفت و گاز گچساران چیست و چرا این تیم سرنوشتی همانند شهرداری یاسوج پیدا کرده است.

وی گفت: وقتی صدای انتقاد پیشکسوتان را کسی نشنود و برای نظرات موسپیدان فوتبال اهمیتی قائل نباشند چنین وضعیتی پیش خواهد آمد که امید هواداران فوتبال گچساران کم‌کم به ناامیدی مبدل شود.

ناظر فدراسیون فوتبال به تیم فوتبال نفت تهران اشاره کرد و با انتقاد از رویه‌ای که در ساختار تیم‌های ورزشی متعلق به نفت وجود دارد، افزود: چه تفاوتی میان نفت گچساران و مسجدسلیمان با نفت تهران وجود دارد، چرا باید نفت تهران ساختار مستقلی داشته باشد و تیم‌های ما این‌گونه بدون استقلال باشند تا وضعیتی این‌چنینی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر نفت و معاونین وی در این خصوص ورود پیدا کنند چراکه این چارت ورزشی در نفت اشتباه است؛ برای مثال تصمیمات مربوط به تیم نفت و گاز گچساران در اهواز گرفته می‌شود و آن‌ها درد تیم نفت را نمی‌دانند.

رودنیل اظهار کرد: تا هنگامی که برای این تیم در اهواز نسخه می‌پیچند و مربی و بازیکن انتخاب می‌کنند و سیاست‌گذاری‌ها در آنجا انجام می‌شود وضعیت همین است که امروز می‌بینیم تیم نفت گچساران کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کادر مربیگری تیم نفت تا چه اندازه در ناکامی‌های این تیم در فصل جاری مقصر بوده است، تصریح کرد: با احترامی که برای مربیان بااخلاقی همچون احمد سنجری و عباس چمنیان که مربی اخلاق است قائل هستم اما آن‌ها شطرنج را خوب می‌دانند ولی در فوتبال شطرنج‌باز نیستند.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل مشاوره دادیم که از مربیان عملیاتی همانند داریوش یزدی، داوود مهابادی، اکبر میثاقیان، جمشید غدیری و از این دست مربیان استفاده کنند که گوش کسی بدهکار نبود.

این کارشناس برجسته فوتبال افزود: با داریوش یزدی صحبت‌ کردیم و قرار شد که چهار تا پنج بازیکن خوب را با خود به گچساران بیاورد اما در نهایت دیدیم که مربیانی دیگر سر از تیم درآوردند چراکه تصمیم در اهواز گرفته می‌شود.

رودنیل خاطرنشان کرد: با این وضعیت امید چندانی به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای بقا در لیگ نیست مگر اینکه خونی جدید در رگ‌های تیم جاری شود و شوکی به تیم وارد کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمود،ب،گچ گفت:

    زنده باد کره بختیاری

  2. فوتبالی گفت:

    درود بر نوذر خان .حرف حق. را زدی .

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president