آوای جنوب

تاکید شهردار برلزوم ساماندهی گروه‌های گندزدایی معابر و مکان‌های پرتردد در گچساران

آوایجنوب  

شهردار دوگنبدان بر لزوم ساماندهی گروه‌های گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد در سطح شهر دوگنبدان تاکید کرد.

 

تاکید برلزوم ساماندهی گروه‌های گندزدایی معابر و مکان‌های پرتردد در شهر دوگنبدان

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع شهرستان گچساران اظهار کرد: شهرداری دوگنبدان در همان روزهای اولیه اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان های پرتردد کرده تا از گسترش این ویروس جلوگیری به عمل آورد.

وی ادامه داد: اکیپ های شهرداری در این راستا اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان‌های پرتردد از جمله خیابان بلادیان، بازار هلال احمر،  بوستان‌های فضای سبز، مساجد، مدارس، بقاع و … کرده است.

ظفری با اشاره به اینکه ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان های پرتردد توسط نیروهای خدماتی و پرسنل آتش نشانی به صورت شبانه روز در حال انجام است، افزود: از زمان شیوع بیماری کووید- ۱۹ برای مقابله و جلوگیری از گسترش این ویروس نیروهای خدماتی شهرداری عزم خود را جزم کرده تا هر چه سریعتر این ویروس ریشه کن شود.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: هرچند گروه های مختلف، نیروهای بسیج، گروه های جهادیف نیروهای مردمی و هیات مذهبی همگان در ضدعفونی و گندزدایی معابر همت به کار بسته اند تا این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود  اما عدم ساماندهی حکایت از بی نظمی و عدم عدالت  اجتماعی در ضدعفونی سطح شهر دارد.

شهردار دوگنبدان در ادامه با اشاره به اینکه گروه های جهادی، نیروهای مردمی و هیات های مذهبی همگان در ضدعفونی و گندزدایی معابر کمر همت بسته تا این بیماری هر چه زودتر رخت برببندد، عنوان کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای هماهنگی در بین دستگاه ها و نهادها که در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان های پرتردد هستند برای اجرای هر چه بهتر گندزدایی معابر نیاز به ساماندهی دارد.

ظفری عنوان کرد: در این راستا شهرداری دوگنبدان درصدد تشکیل کمیته هماهنگی برای هرچه بهتر انجام دادن گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان های پرتردد دارد لذا در این زمینه هر گروهی و یا ارگانی که به صورت داوطلبانه به گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان های پرتردد اقدام کنند بایستی با هماهنگی مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان باشد تا تمامی گروه های کنترل شده و ساعت و محل انجام فعالیت در اختیار مسوولین امنیتی شهرستان قرار گیرد.

ظفری خاطرنشان کرد: گروه ها و نهادهایی که در حال ضدعفونی معابر هستند برای هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۷۷۴۲۱۱۹۸به نام احمد روانبخش مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان که در حال حاضر مسولیت هماهنگی گروه های گندزدایی را بر عهده دارد تماس حاصل نمایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president