آوای جنوب

پاسخ مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج

تاکنون فعالیت انتخاباتی در دانشگاه یاسوج نکرده‌ام

اگر یک مورد فعالیت انتخاباتی از من پیدا کردید آن را در رسانه خود انعکاس دهید…

باقریان دانشجومدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: تاکنون فعالیت انتخاباتی در دانشگاه یاسوج نکرده‌ام.

آوای جنوب؛

مجید باقریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که برخی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه یاسوج معتقدند شما در دانشگاه کار انتخاباتی را از هم‌اکنون کلید زده‌اید، اظهار کرد: اگر یک مورد فعالیت انتخاباتی از من پیدا کردید آن را در رسانه خود انعکاس دهید.

وی گفت: هیچ اتفاقی مبنی بر فعالیت انتخاباتی زود هنگام در دانشگاه یاسوج صورت نگرفته و خود من هر چند ممکن است برای یکی از شهرستان‌های استان به عنوان کاندیدا در صحنه حضور داشته باشم اما فعالیت انتخاباتی نداشته‌ام.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: گرچه ممکن است برای حضور در انتخابات تصمیمی بگیرم ولی اینکه بخواهم از مکانی به نام دانشگاه به عنوان ابزار استفاده کنم، این‌گونه نبوده است.

باقریان تأکید کرد: این شایعه سالبه به انتفاع موضوع است و نه‌تنها از سوی من بلکه از سوی هیچ تشکل و فردی تاکنون در دانشگاه گزارشی مبنی بر فعالیت انتخاباتی نداشته‌ایم.

این مسئول در دانشگاه یاسوج در پاسخ به این سؤال که فعال‌ترین تشکل دانشجویی دانشگاه یاسوج کدام است، به ارتباط خود با همه تشکل‌ها به عنوان مسئول فرهنگی در دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: اصولا در دانشگاه یاسوج تشکل دانشجویی اصلاح‌طلب نداریم و اکثر برنامه‌های ما هم با همکاری بسیج دانشجویی برگزار می‌شود که باید از اقدامات خوب و ارزشمند این تشکل در دانشگاه یاسوج قدردانی کنم.

باقریان گفت: در همه برنامه‌هایی که امور فرهنگی برگزار می‌کند یک سر آن بسیج دانشجویی است و این تشکل پویا و فعال بار بسیاری از کارها و اقدامات فرهنگی دانشگاه را به دوش می‌کشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president