آوای جنوب

دادستان کهگیلویه و بویراحمد:

تالارهای عروسی در کهگیلویه و بویراحمد به قانون توجهی ندارند

تالارهای عروسی موجود در این استان قانون را رعایت نمی کنند، گفت: با استفاده کنندگان از اسلحه در مراسمات عروسی برخورد می شود…

دادستان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تالارهای عروسی موجود در این استان قانون را رعایت نمی کنند، گفت: با استفاده کنندگان از اسلحه در مراسمات عروسی برخورد می شود.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، مختار کوشا در سومین روز از هفته ناجا در همایش پلیس و اصناف کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بخش زیادی از امنیت و آسایش مردم به نیروی انتظامی بر می گردد که اگر خوب پیش بینی کنیم و خوب در جهت پیشگیری اقدام کنیم به طور حتم موفقیت ها دو چندان می شود.

وی افزود: بسیاری از جاهایی که تخلف وجود دارد به عملکرد خود مردم بر می گردد که در بحث پیشگیری غیر کیفری از مواردی است که همه اعتقاد دارند که در بعد درمانی هم پیشگیری بهتر از درمان است.

کوشا اظهار کرد: بحث پیشگیری غیر کیفری در دستور کار قرار گیرد و در وظایف تمامی مدیران متجلی باشد که در سطح جامعه اسلامی بهترین معیار امر به معروف است

دادستان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پیشگیری غیر کیفری نهی از منکر می کنیم و جلوی یک سری انحرافات را می گیریم زیرا باید ها و نباید های افراد مشخص است.

وی تصریح کرد: فقه جامعه اسلامی گویاترین فقه است که در هیچ زاویه ای کم نداریم زیرا آنچه پیامبران در زندگی خود بکار می بردند اگر در زندگی خود بکار ببریم مدینه فاضله می شویم.

کوشا با بیان اینکه اکثر آژانس ها مجوز ندارند که این موضوع در حال بررسی است، گفت: همچنین در بخش صدور مجوز ها مشکل داریم و در باغ هایی که محل برگزاری عروسی ها هستند قوانین را رعایت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث تیر اندازی در مجالس عروسی به جد پیگیری می شود، تصریح کرد: وضعیت فضای داخلی تالار ها باید بررسی شود زیرا جایگاه آقایان و خانم ها از هم جدا نیست.

کوشا ابراز کرد: با رعایت قانون امنیت ایجاد می شود ما در خیلی از جاها مشکل داریم که به سستی خود ما بر می گردد و مردم به ضوابط عمل نمی کنند در حالی جامعه اسلامی خلع قانون ندارد و مردم باید به احوال خود بنگرند زیرا هر جا اخطار ها را جدی بگیریم موفق می شویم.

کوشا تصریح کرد: اکثر پرونده ایی که در دادگستری وجود دارد به عملکرد خود مردم بر میگردد که قانون را به نحو احسن اجرا نمی کنند و خوب عمل نمی کنند و باید همه ی مردم با همکاری خود در جهت اجرای قانون برای جامعه سالم تلاش کنند.

وی افزود: پلیس اماکن باید نظارت بیشتری داشته باشد و درخصوص مجوز هایی که اصناف صادر می کنند دقت لازم را داشته باشند و پیشگیری غیر کیفری را مد نظر قرار دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president