آوای جنوب

تاخیر در انتصاب مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد /آیا استاندار مانع از نفوذ نمایندگان در انتخاب مدیرکل می شود

آوای جنوب

در ماه های گذشته تا امروز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای با سرپرست اداره می شود تا همچنان انتخاب مدیر کل این جایگاه مهم در هاله ای از ابهام باشد.

کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غرب کشور دارای محورهای مواصلاتی کوهستانی است و وجود این شرایط سبب سختی در تردد می شود در این راستا تردد امن و رفع مشکلات و معضلات جاده ای از ضروریات است.

راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ماه های گذشته تا امروز با سرپرست اداره می شود و همچنان تعیین مدیرکل آن بلاتکلیف باقی مانده است و به نظر می رسد همت چندانی برای انتخاب مدیریت آن وجود ندارد.

وجود فصل زمستان و همچنین ضرورت اشراف و مدیریت بر تردد جاده ای ایجاب می کند تا مدیریت حمل و نقل و‌ راهداری استان تعیین و تکلیف شود تا در فصل زمستان عدم مسدود شدن جاده ها، پیش بینی مشکلات، عبور از بحران ها و کاهش تلفات جاده ای و نهایتا رضایت مندی شهروندان حاصل شود.

آنچه که در تعیین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اهمیت دارد انتصاب فردی با سوابق و کارنامه مدیریتی و در حوزه تخصصی راهداری است تا بتواند مشکلات را شناسایی و درصدد رفع آن باشد از سویی دیگر انتخاب فردی هم جهت با تفکر دولت فعلی از اهمیت بسزایی برخوردار است تا بتواند هم راستا با سیاست های دولت فعلی در میدان عمل کارآمدی خود را نشان دهد.

احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در تعیین مدیریت راهداری استان با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در حوزه عزل و نصب ها درصدد معرفی مدیر جایگاه فوق برآمده و از تاخیر بیش از این در اداره این جایگاه مهم جلوگیری کرده تا شاهد ترددی امن در راه ها، خدمت به مردم استان و شناسایی و حل مشکلات حوزه راه در استان باشیم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president