آوای جنوب

تاج گردون در خراسان شمالی؛ مخالفان دولت در مجلس یک گروه اقلیت اند

امروز نمایندگان مجلس به قدری به دولت یازدهم به خصوص در حوزه مالی اطمینان دارند که این اعتماد در هیچ دوره از مجلس سابقه نداشته است

تاجگردونرییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: قاطبه نمایندگان مجلس موافق عملکرد و رفتار دولت تدبیر و امید هستند و سروصدای مخالفت آمیز با دولت از سوی یک گروه اقلیت صورت می گیرد.

آوای جنوب؛

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: قاطبه نمایندگان مجلس موافق عملکرد و رفتار دولت تدبیر و امید هستند و سروصدای مخالفت آمیز با دولت از سوی یک گروه اقلیت صورت می گیرد.

غلامرضا تاج گردون در نشست مدیران دستگاه های دولتی خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: عمده مجلسی ها همراه و حامی دولت تدبیر و امیدند و به این دولت اطمینان و امید زیادی دارند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نمایندگان مجلس به قدری به دولت یازدهم به خصوص در حوزه مالی اطمینان دارند که این اعتماد در هیچ دوره از مجلس سابقه نداشته است.

وی تصویب طرح رفع موانع تولید، اصلاح برخی قوانین مالی و لایحه بودجه سال ۹۴ ارسالی از سوی دولت تدبیر و امید با اکثریت آرا در مجلس شورای اسلامی را نشانی آشکار از اطمینان مجلس به دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: نمایندگان مردم همراه با دولت یازدهم کار پیشرفت و توسعه کشور و رفع موانع و مشکلات را دنبال می کنند و نگرانی های اجرایی را کاهش می دهند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: مجلس در کنار وظیفه قانونگذاری، تلاش می کند تا روغن چرخ دنده های بدنه اجرایی کشور باشد و از این راه به دولت برای اجرای برنامه هایش کمک کند.

ارزیابی مثبت از سیاست خارجی دولت

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با مثبت خواندن سیاست خارجی و دیپلماسی دولت تدبیر و امید این سیاست دولت را باعث تغییر نگاه دنیا نسبت به جمهوری اسلامی ایران دانست.

تاج گردون اظهار کرد: امروز نگاه دنیا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و نقش اش در منطقه تغییر کرده و ما باید نسبت به بازیابی نقش خود در عرصه بین المللی تلاش کنیم.

وی رسیدن به این جایگاه را نیازمند وجود آرامش در کشور دانست و افزود: باید تلاش کرد تا با ایجاد آرامش در کشور دولت به برنامه های خود برسد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president