آوای جنوب

تاجگردون : موضع من در فتنه ۸۸ همان موضع و نگاه رهبری است/ مردم شهرم تازه بیدار شده اند/ ازاحمدی نژادتشکر می کنم/ فولادی ۳۰سال به نفت خدمت کرده است

مردم گچساران و باشت تازه بیدار شده اند و می دانند که مطالباتشان چه چیزی می باشد و اگر مطالبات نداشته باشند خدمت رسانی نمی شود

تاجگردونغلامرضا تاج‌گردون پیش از ظهر امروز پس از ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که از سوی انجمن خبرنگاران در فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار داشت: نگاه من در باره مباحث فتنه ۸۸ و انحراف همان نگاه و موضع رهبر انقلاب است و همیشه و در همه حال من فصل الخطاب را بیانات رهبری می دانم.

آوای جنوب / سمیرا نصاری

IMG_0290

آوای جنوب : چه پیامی برای رقیبان انتخابی خودتان دارید ؟

تاجگردون : انتخابات یک موضوع مهم انتخابی در نظام جمهوری اسلامی می باشد و در ایران تقریبا هر دوسال یک بار این انتخابات صورت می گیرد امروز که آغاز انتخابات دهم شورای اسلامی و ثبت نام کاندیدای مجلس می باشد.

تاجگردون در ادامه افزود: این انتخابات باید یک رقابت سالم باشد و دوست دارم این انتخابات در یک فضای انتخاباتی سالم در شهرمان را نشان بدهیم و فکر می کنیم هم شعور بالای کاندیدای محترم و هم شعور مردم انتخابیه گچساران شاهد یک انتخاب پرشور و پر نشاط و با انگیزه باشیم و بتوانیم این انتخابات را در فضای آرام و بدون هیچ توهین و افترایی انتخابات را برگزار کنیم و انشالله تمام رقبا به صحنه. بیایند وثبت نام کنند.

در ادامه به سوال آقای دهقان خبر گزاری مهر مبنی بر اینکه با توجه به فشردگی انتخابات بودجه سال ۹۵چه زمانی بسته خواهد شد؟
تاجگردون با بیان اینکه دولت باید بودجه سال۹۵رادر ۱۵آذر ماه به مجلس ارائه بدهد ولی به دلایلی که لایحه احکام دائمی تقدیم مجلس کرده و عملا باید احکام دائمی باید سریعتر انجام شود و وقتی که بحث بودجه در مجلس شد گفته شد که بودجه بدون برنامه به مجلس ارائه نشود و هم زمان این سه لایحه با انتخابات نزدیک می شد و دولت توقفی کرد.
تاجگردون افزود: اگر ۱۵آذر لایحه برنامه ششم وهم برنامه احکام دائمی را می دادند بعید می دانم که دولت بتواند برنامه و بودجه را قبل از سال ۹۵ در صحن علنی مجلس ببند.

سوال دیگری که خبرنگار مهر پرسید در رابطه با چرخش اقتصادی مملکت بوده:
رییس کمیسیون برنامه وبودجه در ادامه سوال خبرنگار مهر افزود که: دولت زحمت کشیده مجلس هم کامل کرده و ممارست شده ومجلس حکام بالاخره تصویب کرده که برنامه هسته ای و نظامی نداشته باشیم و برنامه احتمالی دیگری نداشته باشیم و انتظار می رود تا دو یا سه هفته دیگر رفع تحریم ها وفرمان های تحریمی را داشته باشیم وشاهد این باشیم که این اختلافات حل بشود وفعالیت ها آعاز بشود وامیدوارم که در سال ۹۵بتوانیم شاهد این حرکات باشیم.

سوال دیگری از خبر گزاری ایرنا در مورد توفیقات بر جام پس از تحریم ها بود:

تاجگردون با بیان اینکه به فرمان رهبری در برجام یک بده و بستانی میان دولت ها بوده و توافقاتی صورت گرفته است و نمی شود به همه آنها اشاره کرد.
تاجگردون افزود: اینکه برجام یک گام بزرگی است و موجب می شود گام های بزرگتری را برداربم و با برداشتن تحریم ها اقتصاد ایران یک کمک شایانی به وضعیت اقتصادی ایران خواهد کرد و به دنیا ثابت کرده ایم که ایران هسته ای به دنبال تولید صلاح هسته ای نبوده است قائدتا ایران در فضای بهتری کار کرده است.
تاجگردون با بیان اینکه :آمار دقیق در سال ده تا پانزده در صد هزینه های بالا سری عبور از تحریم ها را داشته ایم منابع نفتی را خوب نمی توانستیم به فروش برسانیم و یا اگر فروختیم هم نمی توانستیم به ایران منتقل کنیم.

IMG_03371

تاجگردون : نگاه من در باره مباحث فتنه ۸۸ و انحراف همان نگاه و موضع رهبر انقلاب است و همیشه و در همه حال من فصل الخطاب را بیانات رهبری می دانم

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که سوال کرده بود شما خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانید ولی هنوز مواضع روشن خود را نسبت به فتنه ۸۸ اعلام نکرده‌اید، گفت:

نظام مقدس جمهوری اسلامی یک شاکله معروفی دارد و نمی شود غیر شفاف در آن مسیر حرکت کنیم.
تاجگردون ادامه داد : نمی شود که کسی بگوید در چارچوب نظام هستم و در این مسیر حرکت نکند، شاکله نظام ما از دیرباز تا کنون از زمان امام راحل تا امام خامنه ای فصل الخطاب تمام مطالب کلام رهبری است .
وی افزود : اینکه در فضای انتخابات چه می گویند مهم نیست ؛ باید کار انسان مشخص باشد ؛ در گذشته چیزهایی همچون ضد ولایت فقیه، ضد نظام نسبت به من مطرح می‌شد ولی تمام سوابق اجرایی من چه نظری، رفتاری و عملکردی نشان می‌دهد که فصل الخطاب تمام حرف‌هایم کلام رهبری است.
نماینده کنونی و کاندیدای آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تاکید کرد : من تابع رهبری نظام هستم و در تمام امورات زندگی ام از فرمایشات رهبری استفاده کرده ام ؛ حالا دوستان هر چیزی که دوست دارند بگویند مهم نیست ؛ مهم این است که من تابع رهبری و ولایت فقیه هستم.

از اعتماد مردم گچساران و باشت در چهار سال گذشته نسبت به خودم تشکر می کنم

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک که چه پیامی برای مردم گچساران و باشت دارید، بیان کرد: من تقدیر و تشکر می‌کنم که مردم گچساران و باشت در ۴ سال گذشته به من فرصت خدمتگزاری را دادند و امیدوارم شرمنده مردم و خون شهیدان و خدای خودم نشوم.

تاج‌گردون با بیان اینکه در گچساران و باشت مشکلاتی وجود دارد و مردم هم انتظاراتی دارند، افزود: مشکلاتی وجود دارد ولی کارهایی هم در حوزه عمرانی و زیربنایی در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: من به مردم گچساران و باشت قول می‌دهم که با توجه به فضایی که در کشور بهتر شده، فرصت ارائه خدمات بهتر به مردم گچساران و باشت در آینده بهتر می‌شود.

سوال : آیا در ۱۸۷ روز باقی مانده به نمایندگی تان همچنان به فعالیت خود ادمه خواهید داد؟

تاجگردون : روزی که وارد مجلس شدم مانیتوری را در مقابل خود دیدم که دو عدد روزشمار مجلس را نشان می داد که هر روز در حال نزدیک شدن به صفر هستند .
تاجگردون با بیان اینکه اگر انسان حس داشته باشد که ما چه کرده ایم و چه کارهایی می توانیم انجام بدهیم گفت : بر اساس قانون من تا تاریخ ۷ خرداد نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هستم .
وی ادامه داد؛ خوشبختانه از زمان نمایندگی من تا کنون هیچ پروژه ای تعطیل نشده است و در دوران خدمت من بیش از ۳۰ نفر از مسئولین ملی و دولتی به شهرستان گچساران و باشت آمده اند و هر مسئولی که بیاید توانسته ایم باری را از دوش مشکلات این شهر برداریم .
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بافت فرسوده شهری گچساران گفت: بافت فرسوده شهری این شهر یکی از مشکلات مهم شهری بوده که اعتبار خوبی برای آن لحاظ شده است.

تاج‌گردون افزود: افزون بر ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی این بافت فرسوده در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه هر چه زودتر عملیات آن آغاز شود.

برای رد صلاحیت شدن در انتخابات احتمالی نمی‌دهم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چند درصد احتمال می‌دهید که در انتخابات رد صلاحیت شوید، فقط گفت: هیچ احتمالی نمی‌دهم.

نرخ بیکاری در کشور و زاگرس خطرناک شده است

تاج‌گردون با بیان اینکه در حال حاضر کل کشور و به ویژه استان‌های توسعه نیافته و زاگرس نشین از بیکاری رنج می‌برند، افزود: در حال حاضر در کشور در ۱۲ شهرستان نرخ بیکاری بالای ۵۰ درصد است.

وی با تأکید بر اینکه نرخ بیکاری در کشور خطرناک شده است و عمده بیکاران از قشر تحصیلکرده هستند، بیان کرد: رکود و نبود سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی از عوامل افزایش بیکاری در کشور است.

تاج‌گردون تصریح کرد: مشارکت جدی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی می‌تواند به رونق اقتصاد و اشتغال و تولید در جامعه کمک کند.

در تهران من را اصلاح طلب معرفی می‌کنند/نقطه نظرات اصلاح طلبی من برای اداره مملکت بوده و برای حذف رقیب نیست

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عده‌ای می‌گویند تاجگردون در گچساران اصلاح طلب و در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معتدل و در تهران اصولگرا است، گفت: در تهران روزنامه‌ها من را یک چهره اصلاح طلب و در گچساران من را یک چهره اصولگرا معرفی می‌کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: من خوشحال هستم که رفتار من طوری بوده و به شیوه‌ای رفتار کرده‌ام که تندروی در آن نباشد.

تاج‌گردون با بیان اینکه در مجلس قرار نیست دعوا راه بیندازیم و ما باید مملکت را اداره کنیم، اظهار داشت: نقطه نظرات اصلاح طلبی من برای اداره مملکت بوده و برای حذف رقیب نیست.

دولت احمدی‌نژاد همکاری خوبی با من داشت / از احمدی نژاد تشکر می کنم

تاج‌گردون با اشاره به محرومیت‌ها در گچساران و باشت، خاطرنشان کرد: من از خدماتی که دولت احمدی‌نژاد در گچساران و باشت ارائه داد تقدیر و تشکر می‌کنم.
اگر آقای احمدی‌نژاد کاندیدای راست جمهوری شود که امیدوارم نشود من به وی رای نخواهم داد اما باز هم از او تشکر می‌کنم که در اجرای بسیاری از پروژه‌ها مثل گاز رسانی به روستای باباکلان کمک بزرگی به من کرده است.

تاجگردون : شاید عده ای بگویند این اعتبارات مربوط به شهرداری است اما سوال من این است پس چرا چنین اعتباری قبلا نبوده است

تاجگردون با بیان اینکه من اعتقاد ندارم که مردم چه نگاهی به چهره محروم شهرستان گچساران دارند اظهار داشت : روزی که من نماینده مجلس شدم خدمت شهردار وقت دوگنبدان رسیدم ؛ در آن زمان اعتبارات تملک دارایی‌های گچساران حدود یک میلیارد تومان بود ولی اکنون ۱۷ میلیارد تومان است.
وی به افزایش اعتبارات شهرداری گچساران در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اعتبارات شهرداری گچساران افزایش بسیاری یافته و این به اجرای بهتر پروژه‌های شهری کمک شایانی می‌کند.

تاج‌گردون گفت: امسال مجوز ۲ هزار تن قیر برای شهرداری گچساران با ۵۰۰ میلیون تومان گرفته شده در صورتی که اگر شهرداری خود این میزان قیر را می‌خرید، هزینه آن ۲ میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه مردم انتظاراتی دارند و باید به مطالبات آن‌ها پاسخ داده شود، عنوان کرد: پارک دریاچه‌ای گچساران با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در حال حاضر در دست اجرا است که بخشی از آن را از نفت گرفته ام.
تاجگردون تاکید کرد : شاید عده ای بگویند این اعتبارات مربوط به شهرداری است اما سوال من این است پس چرا چنین اعتباری قبلا نبوده است.
تاجگردون افزود : عده ای می گویند این پروژه ها چه منفعتی دارد ؛ در جواب به آنها می گویم امسال بودجه شهرداری به ۴۵ میلیلارد رسیده است که بین ۱۰ تا یازده میلیارد آن از چرخش همین پروژه ها بوده است .

IMG_0244مردم گچساران و باشت تازه بیدار شده اند و می دانند که مطالباتشان چه چیزی می باشد و اگر مطالبات نداشته باشند خدمت رسانی نمی شود

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال میلاد کرمی که از ایشان سئوال کرد آیا برنامه شما نسبت به افزایش آرا و سقف مطالبات مردم از شما بیشتر شده آیا کار کردن در چنین فضایی برای شما سخت تر شده است گفت :

در مورد مطالبات مردم که خیلی بالا رفته اصلا هیچ نگرانی ندارم و جمهوری اسلامی بر اساس مطالبات مرمی کار کرده است اما اگر مردم مطالبات نداشته باشند دستگاههای اجرایی کشور به خواب می روند و اگر من هفته ای یک مدیر به این شهرستان نیاورم هیچ کس به اینجا نمی آید و از افزایش مطالبات و کار برای مردم بیزار نیستم چرا که اعتقادم بر این است خداوند انسان را به گونه ای آفریده است که زیر بار مطالبات کم نیاورد .
تاجگردون گفت : مردم گچساران و باشت تازه بیدار شده اند و می دانند که مطالباتشان چه چیزی می باشد و اگر مطالبات نداشته باشند خدمت رسانی نمی شود.

IMG_0324
هیچ نکته منفی در خصوص علی فولادی‌وندا کاندیدای جریان اصولگرایی گچساران و باشت سراغ ندارم

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان درباره علی فولادی وندا کاندیدای جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات مجلس چیست، بیان کرد: فولادی از مدیران خوب شهرستان بوده و ۳۰ سال در عرصه نفت و گاز خدمت کرده و دوره قبلی هم در انتخابات شرکت کرد ولی موفق به حضور در مجلس نشد.

تاج‌گردون گفت: من فولادی را انسان خوبی می‌دانم و هیچ نکته منفی در خصوص وی سراغ ندارم و فولادی انسان زحمتکشی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. الف گفت:

    درمورداستخدام فامیلاشون بگودیگه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president