آوای جنوب

تاجگردون در جمع طایفه آرخلو گچساران: عده ای در جلساتشان می گویند باید یک موسی باشد تا تاج گردون را زمین بزند

برخی جلسه سیاسی می‌گذارند و در صحبت‌هایشان من را دشمن خطاب می‌کنند و آن شخص می‌گوید که دشمن قدر است و خوب کارکرده و خوب دارد کار می‌کند

نماینده مردم گچساران و باشت به دعوت طایفه آرخلو، در جمع برخی از مردم این طایفه حضور یافت.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاج گردون در بخش‌هایی از سخنرانی خود در جمع این طایفه گفت: بنده مسئولیتی در قبال مردم دارم و مردم و اقشار مختلف نیز مسئولیت‌هایی در قبال جامعه دارند و مهم آن است که با انجام صحیح وظایفمان، باعث پیشرفت محیطی که در آن زندگی می‌کنیم شویم.
تاج گردون با بیان اینکه با شور و نشاط انتخاباتی که در جامعه ایجاد می‌شود می‌بایست همیشه مراقبت کنیم که انتخابات موجب اختلافات و به‌طورکلی موجب انشقاق نشود اظهار کرد: در جلسات پیشین و در جمع طوایف مختلف عرض کردم و اکنون نیز تکرار می‌کنم که من احساس خطر و احساس یک فتنه می‌کنم و آن، فتنه قومیت و اختلاف انداختن بین طوایف است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه اظهار داشت: کسانی که طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند تا صف‌بندی‌های ترک و لر راه بی اندازند، در مسیر یک فتنه ماندگار قدم بر می‌دارند. اگر این طراحی برای کار و عمران بود هیچ حرفی نداشتم اما کسانی که در آن راه (تفرقه‌انگیزی) قدم بر می‌دارند شک ندارم که هدفشان ایجاد اختلاف بین قومیت‌هاست.

تاج گردون با ذکر آنکه باید از بداخلاقی‌های سیاسی دوری جست ادامه داد: برخی جلسه سیاسی می‌گذارند و در صحبت‌هایشان من را دشمن خطاب می‌کنند و آن شخص می‌گوید که دشمن قدر است و خوب کارکرده و خوب دارد کار می‌کند؛ یعنی تاج گردون به عنوان نماینده مردم و در این مملکت و در این شهر باید دشمن خطاب شود؟ آن شخص در ادامه من را فرعون نیز خطاب می‌کند و می‌گوید باید یک موسی باشد و تاج گردون را زمین بزند. آیا ما می‌بایست سرنوشت خود و فرزندانمان را به دست چنین افرادی دهیم؟

این عضو کمیسیون برجام مجلس با تأکید بر آن‌که در کار عمرانی برای من هیچ فرقی بین ترک و لر و سایر قومیت‌ها وجود ندارد اظهار داشت: من بارها اعلام کرده‌ام مثلاً اگر فلان خیابان زیبا شود دیگر لر و ترک ندارد و همه از آن استفاده می‌کنند و خدمات رفاهی و عمرانی برای همه اقشار و طوایف است و تاکنون نیز سعی کرده‌ام در این راه قدم بردارم.

تاج گردون همچنین در بخش‌هایی از سخنرانی خود در جمع طایفه آرخلو و در رابطه با درخواست‌هایی که از وی می‌شود گفت: در انتخابات قبلی که در باباکلان حضور یافتم، شخصی که سخنرانی می‌کرد چند موضوع و چند درخواست از طرف اهالی روستا از بنده داشت. خدمتشان عرض کردم که اگر بگویم این کار و آن کار را انجام می‌دهم، ممکن است بگویید که تاج گردون نیز مانند سایر کاندیدها چند قول داد و رفت… در ادامه خدمتشان عرض کردم که من فقط یک جمله را قول می‌دهم؛ من قول می‌دهم که شما را فراموش نکنم… و در این مدت نیز همه تلاشم این بود که مردم را فراموش نکنم و در بین آنان باشم و برای رفع مشکلات عمومی تا حد امکان تلاش کنم .

Arokhlo-(1) Arokhlo-(2) Arokhlo-(3) Arokhlo-(4) Arokhlo-(5) Arokhlo-(6) Arokhlo-(7) Arokhlo-(8) Arokhlo-(9) Arokhlo-(10) Arokhlo-(11) Arokhlo-(12) Arokhlo-(13) Arokhlo-(14) Arokhlo-(15) Arokhlo-(16) Arokhlo-(17) Arokhlo-(18) Arokhlo-(19) Arokhlo-(20) Arokhlo-(21) Arokhlo-(22) Arokhlo-(23) Arokhlo-(24) Arokhlo-(25) Arokhlo-(26) Arokhlo-(27) Arokhlo-(28) Arokhlo-(29) Arokhlo-(30) Arokhlo-(31) Arokhlo-(32) Arokhlo-(33)

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president