آوای جنوب

تاجگردون : خاتمی قطعا ارجع و مورد وثوق اکثریت اصلاح طلبان است/ سرلیستی برای عارف کم است

اگر بخواهیم جریان اصیل اصلاح طلبان اصیل را وارد انتخابات کنیم به نظر من آقای عارف بهترین چهره برای سرلیستی اصلاح طلبان است و…

تاجگردونعارف قائل به این است که با یک ائتلاف جدی وارد صحنه شود.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره سرلیستی محمدرضا عارف،گفت:دکتر عارف شخصیتی است که ظرفیت هرکاری را دارد و بنده حتی ایشان را درحد رییس جمهور هم می بینم مگراینکه ائتلافی صورت گیرد.

وی افزود:اگرچه سرلیستی آقای عارف برای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس برای ایشان چیزکوچکی است اما به طور حتم آقای عارف هم قائل به این است که با یک ائتلاف جدی وارد صحنه شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:اگر بخواهیم جریان اصیل اصلاح طلبان اصیل را وارد انتخابات کنیم به نظر من آقای عارف بهترین چهره برای سرلیستی اصلاح طلبان است.

وی ضمن اظهار بی اطلاعی از علت مخالفت کارگزاران با سرلیستی عارف ،گفت:تا جایی که بنده اطلاع دارم آقای عارف دردولت آقای خاتمی باکارگزارانی چون آقای مرعشی بخوبی کار کردند و مشکلی هم بایکدیگر نداشتند.

تاجگردون درباره مخالفت اعتماد ملی با محوریت شورای مشورتی اصلاح طلبان نیز گفت:به نظر من شورای مشورتی اصلاح طلبان همچنان می تواند محوریت اصلاح طلبان راعهده دار باشد آقای خاتمی قطعا ارجع و مورد وثوق اکثریت هستند لذا اگر اعتمادملی می خواهد حذف نشود باید محوریت شورای مشورتی را بپذیرد و قائل به این باشد که آقای خاتمی مورد وثوق و احترام همه اصلاح طلبان است.

/آریا/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president