آوای جنوب

تاجگردون به مناظره فرا خوانده شد

آوای جنوب:

از سوی یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون به مناظره فرا خوانده شد.

تاجگردون به مناظره فرا خوانده شد

به گزارش آوای جنوب به نقل فارس از گچساران، در حالی که به موعد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۲ روز باقی مانده و تا برگزاری تبلیغات در زمان رسمی چند روزی بیشتر نمانده است اما بازار تبلیغات انتخاباتی در شهرستان  گچساران داغ داغ است.

چهار کاندیدای شاخص انتخاباتی در حوزه گچساران و باشت روزانه با برگزاری چندین نشست‌ و سخنرانی در میان طوایف مختلف هر کدام سعی بر آن دارند  تا خود را به مردم بیشتر معرفی کنند.

 در این میان  هومان عسکری کاندیدای جوان  این دوره انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت در نشست‌هایی که در میان طوایف مختلف برگزار می‌کند رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس کنونی را به مناظره دعوت کرد.

وی در این نشست‌ها اذعان کرده که مجلس آینده باید انقلابی و در راستای گام دوم انقلاب  باشد تا به تمام بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها پایان داده شود.

این کاندیدای جوان  با بیان اینکه مشکل اشتغال و ازدواج جوانان خیلی قبل تر حل شده اما اجرا نمی‌شود، گفت: در سال ۸۴ قانون تسهیل امور جوانان وضع شد اما اجرا نشده است و اگر این قانون اجرا می شد مشکلات تمام جوانان این کشور حل می شد.

 وی ادامه داد: مشکلات به دلیل سوء مدیریت است و باید چشمانمان به توانمندی داخل باشد نه دستانمان در جلوی بیگانگان باشد.

عسکری خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید در تراز انقلاب باشد نه دلال و باید یارانه را نسبت به تورم و احتیاجات مردم افزایش دهد و منابع آن را از کسانی که فرار مالیاتی دارند بگیرد.

وی ادامه داد: نماینده مجلس باید باسواد و دلسوز و ریشه اش در مردم باشد که بداند همین میوه ده برابر ده سال پیش شده است اما یارانه مردم همان است.

 این کاندیدای جوان در ادامه به فرارهای مالیاتی اشاره داشت و بیان کرد: دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌گذارد آنهایی که باید مالیات دهند، مالیاتشان را پرداخت کنند و  یک مجلس در تراز انقلاب و در گام دوم انقلاب به جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری می‌تواند مشکلات مردم را  از نزدیک لمس و  برطرف نماید.

 خبرگزاری فارس این آمادگی را دارد که مناظره این کاندیدای جوان گچسارانی را با غلامرضا تاجگردون را برگزار کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    بله کسی که از اول نوزادی قاشق نقره در دهانش بوده درد فقرا را نمی فهمد
    امروز سه تا طلاق توی فامیل در حال اجراست هر سه مورد به علت بیکاری و فقر بود!!!!!! آنوقت آن نماینده ده هزار غذا میده و این نماینده روزی دوازده میلیون درآمد داره !!!!! چراااااااااا؟!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president