آوای جنوب

تاجگردون : به ضرس قاطع می گویم بیشتر از هر نماینده ای کار شخصی انجام داده ام

اگر دکتر فروزان بخواهد برای انتخابات به گچساران بیاید حتما با من هماهنگ می کند و من به اصولگرایان می گویم راه را اشتباه رفته اید

تاجگردونظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران ، غلامرضا تاج گردون در دیداری صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت و گو کرد و به سوالات آنان پاسخ گفت.

آوای جنوب / 

غلامرضا تاج گردون در نشست خبری با رسانه های ارتباط جمعی گچساران و باشت در پاسخ به سوال آوای جنوب درباره اینکه شما در شعارهای انتخاباتی خود در قبل از انتخابات گفته بودید که کار شخصی برای هیچ شخصی انجام نمی دهید اما در حال حاضر در جامعه شنیده می شود تعدادی با نامه های شما در ادارات مشغول بکار شده اند اظهارکرد:همان بعضی ها به دنبال فضا سازی هستند ومن هم اصلا به حرف آنها گوش نمی کنم چرا که آنها با چنین صحبتهایی به فکر درگیر کردن من هستند .
تاجگردون ادامه داد همه می دانند من به نزدیکترین افرادم هم گفته ام کسانی که در مورد شغل حقشان تضییع بشود و رگ وریشه ای باشد تا بشود دوباره به محل قبلی کارشان وصل بشود کارشان را پیگیری خواهم کرد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت : من به ضرس قاطع می گویم بیشتر از هر نماینده ای کار شخصی انجام داده ام ،ولی کار شخصی که حقش بوده است.
وی افزود مثلا در جایی شخصی مصاحبه داده و او را بی خودی رد کرده اند یا در جایی دیگر شخصی را بی دلیل اخراج کرده اند و این را نمینده باید پیگیری کند ولی اگر در جایی به من بگویند در فلان جا نیرو میخواهند و از من بخواهد تا سفارشش را انجام دهم من اصلا چنین کاری را انجام نمی دهم.

وی در پاسخ به این سئوال خانم نصاری خبرنگار  آوای جنوب که سه نقطه قوت دولت احمدی نژاد و سه نقطه ضعف دولت روحانی را بیان کنید و مقایسه عملکرد این دو گفت: من دوست ندارم پاسخ این سوال را بدهم  در این خصوص پاسخگو نیستم و به این سئوال جواب نمی‌دهم و مدت هاست در این خصوص چیزی نمی گویم و بعنوان یک فرد سیاسی هیچ موقع نقاط قوت دولت احمدی نژاد را نمی گویم.

 تاجگردون با بیان این که چنین کاری سودی به حال جامعه ندارد و البته مقام معظم رهبری در این خصوص تاکیدات زیادی داشته‌اند، تصریح کرد: به همین دلیل و دیگر دلایل به این سئوال پاسخ نمی‌دهم.

** افزایش حجم نقدینگی در دولت یازدهم

در ادامه تاجگردون به افزایش حجم نقدینگی در دولت یازدهم، پاسخ داد و  گفت: حجم نقدینگی در دولت یازدهم در مدت اخیر رشد بالایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه حجم نقدینگی ۳۰ درصد بوده است است، عنوان کرد: این عدد افزایش حجم نقدینگی در دولت یازدهم در این مدت اخیر نگران کننده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد نقدینگی ناشی از شفاف نشدن پول موسسات مالی بوده و دولت در دو سال گذشته برخی موسسات را ادغام کرده و ارقام شفاف‌تر شده است.

تاجگردون به معضل بیکاری در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: نرخ رشد بیکاری رابطه مستقیم با حجم سرمایه‌گذاری دارد.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری در کشور پایین است و ما در این زمینه در رکود هستیم، گفت: شیب جریان بیکاری در کشور به سرعت منفی نمی‌شود و با افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها مشکل بیکاری کاهش می‌یابد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت پروژه سدشیو باشت، خاطرنشان کرد: مجوز آن صادر شده و مناقصه آن نیز برگزار شده و نیازمند یک سری مجوزهای دیگری است.

سوال : خبرنگار دیگری از تاجگردون سوال کرد در هفته های گذشته در مصاحبه با یکی از نشریات گفته بودید آسانترین رقیب انتخاباتی شما در این دوره مهندس فولادی می باشد و با توجه به اینکه اصولگرایان گچساران در حال جمع بندی بر روی ایشان هستند آیا بازهم اعتقاد دارید که فولادی رقیب آسانی برای شما خواهد بود؟

تاجگردون : حالا انشالله به جمع بندی برسند من بعد جواب خواهم داد.

** به اصولگرایان می گویم راه را اشتباه رفته اید

سوال : آقای تاجگردون آیا نام دکتر فروزان را شنیده اید؟

بله صد در صد ایشان را میشناسم و یک اصلاح طلب به تمام معناست.

خبرنگار : شنیده شده است شب گذشته جمعی از اصولگرایان گچساران با دکتر فروزان در تهران دیدار داشته اند /

تاجگردون: اگر دکتر فروزان بخواهد برای انتخابات به گچساران بیاید حتما با من هماهنگ می کند و من به اصولگرایان می گویم راه را اشتباه رفته اید.

** من یکبار رد صلاحیت شده ام

خبرنگار : آیا احساس می کنید برای انتخابات آینده ردصلاحیت می شوید؟

بالاخره من یکبار رد صلاحیت شده ام و ما نمایندگان زیر ذره بین هستیم و اگر دوستان شورای نگهبان هم تشیخص به ردصلاحبت من دهند می پذیریم ولی من تا روز آخر کار نمایندگی خودم را انجام می دهم و دستگاههای نظارتی هم کار خودشان را انجام می دهند ، ولی در این دوره نشنیده ام چنین احساسی بشود که به دنبال رد صلاحیت من باشند.

وی با بیان این که خبرنگاران در توسعه استان جایگاه ارزشمندی دارند و با اخبار و تحلیل‌ها و گزارش‌ها می‌توانند نقش مؤثری در این توسعه داشته باشند از آن‌ها خواست تا در راستای رسالت خبرنگاری خود نقد منصفانه را سرلوحه امور قرار دهند.

** انتشار کامنت ها بر عهده مدیر مسئول سایت‌ها است

رئیس کمیسیون بودجه مجلس با اشاره به برخی کامنت‌های منتشر شده در رسانه‌ها اظهار کرد: برخی مواقع کامنت‌هایی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که مسئولیت آن بر عهده مدیر مسئول سایت‌ها بوده و در این کامنت‌ها تعرض و توهین به اشخاص دیده می‌شود.

وی افزود: در این خصوص اگر تهمت و تعرضی به اشخاص وارد شود مدیر مسئول سایت یا رسانه باید بر اساس قانون پاسخگو باشد.

تاجگردون بیان کرد: در برخی موارد جوان نویسنده‌ای اقدام به انتشار تفکر سیاسی خود در قالب یادداشتی می‌کند که نباید با انتشار کامنت‌ها و نظرات منفی سبب از بین رفتن انگیزه وی شد.

وی ادامه داد: در برخی مواقع کامنت‌ها و نظرات منتشر شده در سایت‌ها بر خلاف موضوع منتشر شده بوده که این امر کار درستی نیست.

تاجگردون از رسانه‌ها خواست تا در خصوص انتشار کامنت‌ها و نظرات دقت لازم را داشته باشند و در این خصوص از تعرض و توهین به افراد بپرهیزند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. غلام گفت:

    کار شخصی فقط برای بستگانت انجام دادهای

  2. سید گفت:

    اتفاقا چند تا اداره نیرو نمیخواست شما به زور چند نفر رو وارد کردید ……اگه لازم باشه نام خواهم برد…پس ضدونقیض صحبت نفرما

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president