آوای جنوب

تاجگردون : اصلاح طلبان به دنبال تغییر چینش وزرای روحانی نیستند

اگر بحث جابجایی وزرایی مانند دادگستری و وزیر کشور مطرح بود جای بحث داشت

تاجگردوننماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به اینکه اصلاح طلبان به دنبال تغییر وزرا نیستند گفت:‌ آنها منافعی دراین زمینه ندارند.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، درباره مباحث مطرح شده پیرامون تغییر وزرا و فشار جناح چپ گفت:‌ اصلاح طلبان برای این موضوع نقشی در این رابطه ندارند به دلیل اینکه آنها ابزاری نیز برای این اقدام و فشار در جهت تغییر وزرا ندارند.

نماینده مردم باشت و گچساران در ادامه این مطلب افزود:‌مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه ابزارهایی از جمله رای زرد و استیضاح دراختیار دارد میتواند در جهت تغییر وزرا اقدام کند و مشخص است که در حال حاضر جریان تند مجلس خواهان این تغییرات است.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان منافعی در جهت تغییر وزرا ندارند تصریح کرد‌: وزرایی که این روزها مباحثی درباره تغییر آنها مطرح است مانند آقای ربیعی اصلاح طلب است به همین دلیل علتی برای تغییر آنها از سوی اصلاح طلبان وجود ندارد،اگر بحث جابجایی وزرایی مانند دادگستری و وزیر کشور مطرح بود جای بحث داشت .

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت:‌ تمام استانداران در دولت یازدهم تغییر کرده اند و هیچ استانداری از دولت قبل در حال حاضروجود ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president