آوای جنوب

تاجگردون: اجازه نمی‌دهم بار دیگر فقر، بی‌عدالتی و تبعیض بر گچساران مستولی شود

تاجگردوننماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: همدلی، وحدت و انسجام مردم و مسئولان می‌تواند گامی مهم در راستای توسعه و پیشرفت گچساران باشد.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاج‌گردون شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با بیان اینکه فضای کنونی، استان، شهر و زادگاه ما نیاز به آرامش دارد، اظهار کرد: استان، شهر و زادگاه من در راستای تجهیز منابع، همدلی برای خدمت و توسعه خدمت به آرامش نیاز دارد.

وی با بیان اینکه جریانات سیاسی مختلف باید فرصتی برای خدمت و توسعه خدمت باشد، افزود: ملت گچساران نباید اجازه دهند که تاج‌گردون و تاج‌گردون‌ها دنبال منافع شخصی خود بوده و منافع شخصی خود را بر منافع و حقوق ملت ترجیح دهند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید روش و راهکاری انتخاب شود که عمران و آبادی، توسعه، عزت به همراه پیشرفت و سربلندی در آن تعریف شده باشد.

تاج‌گردون تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم بار دیگر پرده پوشالی فقر، بی‌عدالتی و تبعیض بر گچساران مستولی شود.

وی با بیان اینکه اگر همه با هم باشیم از گردنه بد فقر و محرومیت خارج می‌شویم، گفت: همدلی، وحدت و انسجام مردم و مسئولان می‌تواند گامی مهم در راستای توسعه و پیشرفت گچساران باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. روزان گفت:

    اگرعمل شود خیلی خوبه ما که دراین ۳۶ساله جز بی عدالتی وپارتی بازی چیزی ندیدیم باتوجه به بافت جمعیتی شهر ستان گچساران شغل ها ودارایی های قوم وقبیله ها را مقایسه کنید ببینید چه شده است شغل افراد بی کس مشخصه !دکترجان شما اهل تدبیر واندیشه اید تبعیض موجود در هیچ مقوله انسانی نمی گنجد اللهم عجل لولیک الفرج

  2. d.c گفت:

    چه دلچسب شعاریست میر شکار عزیز…تو هر اداره ای ک بری میبینی که ن تبعیض هست ن بی عدالتی…مانده ام شاید من گچساران نباشم…ژنوم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president