آوای جنوب

تاجگردون ، وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت وارد جلسه شدند + گزارش تصویری

از همه توان و ظرفیت‌ها برای تولید بیشتر گاز در کشور استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم

۱۵۵۴۳_origبه گزارش آوای جنوب، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و جمعی از نمایندگان مجلس به همراه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در عسلویه حضور یافتند.

آوای جنوب؛

بیژن نامدار زنگنه در نشست با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که در منطقه ویژه پارس برگزار شد، اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق بسیار مهم و تاثیرگذار کشور است که نقش مهم در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی از پارس جنوبی به عنوان بزرگترین پایتخت صنعتی ایران نام برد و اضافه کرد: پارس جنوبی یک برند کاملا ایرانی است و نقش بسیار مهمی در صنعت و اقتصاد و انرژی کشور دارد.

وزیر نفت ضمن تقدیر از حضور اعضای کمیسیون کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای حضور در این نشست، بیان داشت: تعدادی از فازهای پارس جنوبی به عنوان فازهای اولویت‌دار پارس جنوبی شناخته می شوند که امیدواریم شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.

وی از فازهای ۱۲، ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ به عنوان اولویت‌های نخست وزارت نفت یاد کرد و افزود: این فازها در اولویت وزارت نفت برای تولید گاز هستند و فاز ۱۲ پارس جنوبی در آستانه بهره‌برداری کامل قرار دارد.

زنگنه خاطرنشان ساخت: افزایش تولید گاز از پارس جنوبی برای کشور حکم نان شب دارد و از همه توان و ظرفیت‌ها برای تولید بیشتر گاز در کشور استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و پیش از تصدی مسئولیت در وزارت نفت عملیات اجرایی همزمان ۱۷ فاز پارس جنوبی به صورت همزمان در حال اجرا بود، اضافه کرد: با وجود اجرای همزمان این فازها، هیچ‌یک از این فازها به بهره‌برداری نرسیده بود.

به گزارش آوای جنوب، وزیر نفت در ادامه تاکید کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعدادی از فازهای اولویت دار در مدار بهره‌برداری قرار گیرند.

نشست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های توسعه ای پارس جنوبی با حضور اعضای این کمیسیون، وزیر نفت، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس در سالن جلسات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

۱۵۵۴۱_orig ۱۵۵۴۲_orig ۱۵۵۵۵_orig ۱۵۵۴۰_orig ۱۵۵۴۴_orig ۱۵۵۴۳_orig ۱۵۵۴۵_orig ۱۵۵۵۴_orig ۱۵۵۵۳_orig ۱۵۵۵۲_orig ۱۵۵۴۹_orig ۱۵۵۴۸_orig

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. آشنا گفت:

    امیدوارم روزی هم با حضوروزرای محترم و دیگرمسؤلین
    شاهد شروع عملیات صنایع پتروشیمی وپالایشگاه و….در منطقه گچسارانه سرشارازقابلیتهاوظرفیتهای فراوان باشیم. انشاءالله

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president