آوای جنوب

رییس اداره فرهنگ و ارشادبهمئی:

تئاتر خیابانی پایی که جا ماند در تهران اجرا شد

درخشانرییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بهمئی گفت: نمایش خیابانی ‘پایی که جا ماند’ به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی اصل هنرمند تئاتر این شهرستان به مدت ۱۰ روز در تهران اجرا شد.

آوای جنوب؛

امین درخشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ا افزود: نمایش پایی که جا ماند برگرفته از کتاب معروف پایی که جا ماند (خاطرات سید ناصر حسینی از جانبازان و آزادگان پر افتخار) کشور و استان است که از سوی این هنرمند از ۲۰ بهمن تا اول اسفند ۹۳ به صورت (تک بازیگری) اجرا شد.

وی بیان کرد:در جشنواره تئاتر خیابانی من انقلابی ام از صابر کوکبی اصل نویسنده و کارگردان این اثر هنری نیز تجلیل شد.

درخشان با بیان اینکه هنرمندان جوان بهمئی دارای قابلیت ها ی بالای هنری در سطح ملی هستند،اظهارکرد: اجرای نمایش از سوی یکی از جوانان با استعداد تئاتر استان و شهرستان بهمئی یک موفقیت بزرگ برای جامعه فرهنگ و هنر این شهرستان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بهمئی گفت: امید می رود سایر هنرمندان سایر رشته ها بتوانند در استان و کشور از ظرفیت بالای هنری خود در جهت خدمت به فرهنگ و هنر استان و شهرستان ایفای نقش کنند.

وی از آماده سازی نمایش آئینی سنتی هارونکی (طلب باران) برای شرکت در جشنواره آئینی سنتی کشور در سال جاری خبر داد و افزود:انتظار می رود این نمایش که معرف بخشی از فرهنگ غنی شهرستان بهمئی ایت بتواند مجوز ورود به این جشنواره ملی را دریافت کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president