آوای جنوب

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران:

بیش از هشت هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر گچساران مراجعه کرده‌اند

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: از ابتدای آغاز طرح تعطیلات نوروزی تا کنون هشت هزار ۷۰۰نفر به پست‌های ثابت و سیار هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

آوای جنوب:

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: از ابتدای آغاز طرح تعطیلات نوروزی تا کنون هشت هزار ۷۰۰نفر به پست‌های ثابت و سیار هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه بیش از هشت هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر گچساران

علی فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  در خصوص آمار مراجعه‌کنندگان به پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران اظهار کرد: از ابتدای طرح تعطیلات نوروزی لغایت ششم فروردین ماه تعدادی اقلام فرهنگی از جمله  نقشه راهنما و بروشورو سی دی و کتابچه های کودک  بین گردشگران نوروزی شهرستان توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون هشت هزار و ۷۰۰نفر به پست‌های ثابت و سیار هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

 وی با اشاره به برپایی نمازخانه‌های بین راهی از سوی جمعیت هلال احمر گچساران، بیان کرد: بیش یک هزار و ۲۵۰ تاکنون به چادرهای جمعیت هلال احمر  برای برپایی نماز اول وقت مراجعه کرده‌اند.

این مسوول ابراز کرد: همچنین  تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ اقلام ترویجی، انگیزشی و آموزشی در بین مسافران نوروزی تاکنون توزیع شده است.

 فتحی به غرفه سلامت و  کودک اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون تعداد ۹۰۰ نفر به ایستگاه سلامت، یک هزار و ۷۵۰ نفر به چادر دوستدار کودک و تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر به کمپین بهرفت مراجعه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: شش تخته چادر جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران در مبادی ورودی شهر دوگنبدان در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ استقرار یافتند.

فتحی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران از ۲۸ اسفند ۹۷ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ۹۸ نیز در مبادی ورودی شهر دوگنبدان ادامه دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president