آوای جنوب

بیانیه محمود احمدی‌نژاد درباره توهین به پیامبر(ص)

IMAGE634774226651887740رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: حلقه دیگری از برنامه توسعه سلطه غرب از طریق ایجاد جنگ مذهبی و قومی در حال تکمیل شدن است.
آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در بیا‌نیه‌ای به موضوع اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) پرداخت. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی جمیع الانبیاء و المرسلین و علی خاتمهم محمد ابن عبدالله و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

علائم و شواهد مختلف نشان می دهد که حوادث بسیار زشت و محکوم تروریستی در پاریس ، پرده دیگری از صحنه آرایی غارتگران بین المللی است که با هدف تداوم بخشیدن به سیاست های سلطه گرانه و به تعویق انداختن اضمحلال و فروپاشی نظام سرمایه داری به نمایش در آمده است. نمایشی که گرچه با کپی برداری ناقص از پرده قبلی یعنی حادثه ۱۱ سپتامبر، طراحی و اجرا شد اما به سهولت می توان اندیشه شیطانی استعمارگران و سلطه طلبان را در آن ردیابی کرد و چنین به نظر می رسد که حلقه دیگری از برنامه توسعه سلطه از طریق گسترش نژاد پرستی و ایجاد جنگ مذهبی و قومی در حال تکمیل شدن است.

پرواضح است که ملت‌ها بیدارند و به خوبی عمق حوادث را درک می کنند، اما اینجانب نیز به حسب وظیفه و در دفاع از ارزش های الهی و انسانی، نکاتی را با ملتها در میان می‌گذارم:

۱- پیامبران الهی که پاک ترین انسان‌ها ، نماد رحمت الهی ، تجلی کامل ارزش های انسانی و سرشار از عشق به همه مردم هستند، مبعوث شده اند تا بدون درخواست هرگونه پاداشی، همگان را در شناخت و پیمودن راه سعادت، کمال و مهرورزی یاری دهند و خدا به انسان فرصت داد تا برای نیل به قله کمال، اهتمام خویش را به ساختن جامعه ای سعادتمند و مملو از دوستی، عدالت، عزت، آزادی و ارزش های انسانی و عاری از اختلاف و دشمنی، فقر، تحقیر و تحمیل معطوف کند.

به روشنی پیداست که هیچ اختلاف و تفاوتی میان پیامبران الهی وجود ندارد و دامان پاک آنان و به ویژه پیامبر خاتم (ص)، بلندتر و شأنشان والاتر از آن است که دست خبیثان غارتگر و آدم کش که از آستین افراد حقیر، گاه نادان و فریب خورده و گاه مزدور، بیرون می‌آید، بتواند آن را بیالاید.

۲- شیطان به عنوان بزرگترین دشمن انسان ، همواره تلاش کرده است تا چهره نورانی پیامبران الهی را مشوه سازد و انسان‌ها را در مسیر گمراهی قرار دهد و خباثت خود را تا آنجا عینیت بخشیده است که همه زشتی‌های تاریخ از دوره تاریک گیوتین، دادگاه‌های تفتیش عقاید، جنگ‌های صلیبی و برده داری و استعمار تا اشغال فلسطین، کشتارهای میلیونی در جنگ‌ها، ترورهای گسترده و سربریدن وحشیانه کودکان و زنان را تحت نام گرایش به دین و ارزش‌های انسانی برنامه ریزی و اجرا نموده است و شیطان صفتان انسان نما نیز به طور کامل در خدمت منویات او بوده اند.

۳- تروریسم زائیده مدیریت ناعادلانه حاکم بر نظامات بین المللی، محصول تبعیض نژادی و فاصله طبقاتی و سیاست‌های استکباری برخی از دولت‌های زیاده خواه و کلان سرمایه داران جهانی و در خدمت تامین منافع آنان است. تروریسم ، اقدامی کاملا شیطانی و یکی از زشت ترین انواع تجاوز به حقوق انسان‌هاست و هر کس، آن را به هر شکل و با هر توجیه و عنوانی انجام دهد، مرتکب اقدامی ضد انسانی شده و به طور کامل محکوم است.قریب به اتفاق گروه‌های تروریستی توسط سازمان‌های اطلاعاتی دولت های استعماری و اشغالگر از جمله سازمان سیا و موساد طراحی و راه اندازی می‌شوند و افراد ضعیف و فریب خورده آن را با سلاح های ساخت دولت‌های متجاوز جهانی و حمایت های مالی وابستگان آنها اجرا می کنند.

از روزی که سلطه گران به بهانه مبارزه با تروریسم و در حقیقت برای بسط سیاست‌های استعمارگرانه خود، وارد افغانستان و عراق شده اند، ابعاد منازعات قومی و تروریستی دهها برابر شده و تا کنون صدها هزار انسان بی گناه به کام مرگ و نابودی فرو رفته اند. رژیم جعلی و تروریست اسرائیل که آشکارا و بی محابا مرتکب هرگونه اقدام تجاوز کارانه ای می شود و حتی با اعلام قبلی دست به ترور افراد می زند، ساخته و پرداخته مستکبران و مورد حمایت مطلق آنان است.

۴- آزادی، بزرگترین هدیه خداوند به بشریت و متعلق به همگان است که سایر ارزش های انسانی در سایه آن شکوفا می شود. جوهر حقیقت انسانی در آزادی حقیقی متبلور و کامل می شود و عظمت و زیبایی آفرینش انسان در آن است که انسان ها با اختیار و انتخاب آزادانه خود، ارزش های متعالی را بر می گزینند و مسیر کمال را طی می کنند.

۵- متاسفانه دفاع از واژه مقدس و مظلوم آزادی به یک ژست تهوع آور و پوششی ناجوانمردانه برای توجیه اقدامات اهریمنی استعمارگران دیروز و به ظاهر متمدنان امروز تبدیل شده است. کسانی که به نام دفاع از آزادی، توهین به میلیاردها انسان و مقدسات آنان را ، برای خود جایز می شمارند ، بدون تردید در حال مهیا کردن بستر جنگ های قومی و مذهبی هستند و این در حالی است که با همه قدرت نظامی ، امنیتی و رسانه ای خود، مانع از هرگونه مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی می شوند و امکان بررسی حوادث تاریخی را از محققین سلب و آنان را سرکوب می کنند.

امروز مناسبات گذشته استعماری و غارت منابع ملت ها به شکل دیگری در جریان است. معادن ارزشمند بخش وسیعی از آفریقا و منابع سایر ملت ها در آسیا و امریکای لاتین توسط سرمایه داران جهانی غارت می شود و همزمان بسیاری از مردم آن دیار در فقر به سر می برند.در همین حال استعمارگران برای جلوگیری از آگاهی و حضور مردم در تصمیم گیری با سرکوب آزادی و تحریک اختلافات قومی و مذهبی و با توزیع سلاح، مردم را به جان یکدیگر می اندازند.

در اروپا و امریکای شمالی مردم تحت فشارهای اقتصادی و البته سیاسی به سر می برند و شرایط خفقان امنیتی حاکم، با سلب آزادی از مردم ، اجازه اعتراض به آنان را نمی دهند.

۶- هر نوع جسارت و توهین و تحقیر مقدسات، آرمان‌ها و ارزش های دینی، ملی، فرهنگی و اجتماعی ملت ها نه تنها خود عملی شیطانی و از مظاهر آشکار نقض آزادی و تجاوز به حریم عمومی است بلکه مالاً به تحدید آزادی و از بین بردن سرمایه اجتماعی ملت‌ها در صیانت از حریم آزادی منجر خواهد شد.

مستکبران که گروه‌های تروریستی را تجهیز و تشویق می کنند مشتاق نقض آزادی هستند تا علاوه بر بهره برداری های سیاسی و تبلیغاتی، بستر تسلط بیشتر خود بر ملت ها را فراهم نمایند. اگر آزادی به شکل حقیقی در جهان جاری شود، فرصتی برای دیکتاتوری، تجاوز به حقوق ملت‌ها، چپاول منابع آنان و بی‌عدالتی و استعمار و استکبار باقی نمی ماند.

۷- جنگ قومی و مذهبی به هر شکل و تحت هر عنوان به ضرر ملت ها و به نفع سلطه گران جهانی است. مسیحی، مسلمان، یهودی و پیروان دیگر مذاهب و عقاید، همه محترم و به دنبال توحید و عدالت و صلاح هستند. همگان باید مراقب باشند که دشمنان ملت‌ها، فرصت تجدید قوا و توسعه سلطه گری پیدا نکنند. آنان در ضعف قرار دارند و در پیشبرد برنامه های خود درمانده و مستأصل شده و برای گریز از آن بدنبال اختلاف افکنی جدیدی هستند.

امروز روز همبستگی است و البته پایان دوره تاریک سلطه اهریمنی مستکبران نزدیک است. متواضعانه از همه دانشگاهیان، متفکران و اندیشمندان، هنرمندان، اهالی قلم و همه آزادی خواهان و عدالت طلبان ، می خواهم که به پاس حرمت اندیشه و ارزشهای انسانی و برای ایفای مسئولیت خویش در جهت تبیین طراحی های تفرقه انگیز و سلطه طلبانه دشمنان بشریت ، به پا خیزند و ملت ها را در عبور از گردنه آخر و رسیدن به جامعه آرمانی یاری دهند.

همه برای مقابله با اندیشه تفرقه، تروریسم و هر اقدام تروریستی یا تفرقه افکنانه که موجب بسط استکبار می‌شود، بسیج شوند و این پلشتی ها را از دامن جامعه انسانی بزدایند. ملت ها در تمام عالم در آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکا، بیش از پیش در جهت همبستگی و اتحاد و برای استقرار عدالت و دوستی تلاش و حرکت نمایند که جهان‌خواران رو به افول هستند و صبح زیبای بهار بشری در راه است. خوشبختانه ملت ها در یک همگرایی تاریخی به سمت نقطه موعود در حرکتند. سپیده دمیده است و به همه انسانها سلام می کند و طلوع خورشید انسان کامل، توحید و عدالت و عشق را به همگان بشارت می دهد.

سلام بر آزادی، سلام بر عشق و عدالت، سلام بر انسانیت و سلام بر بهار.

محمود احمدی نژاد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president