آوای جنوب

به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی مزار شهدا و جای خالی مسئولان ادارات دولتی گچساران+عکس

در این مراسم که امسال با وضعیت مطلوب تر و بهتری برگزار شده بود مسئولین عالی رتبه شهرستان حضور نداشتند،آیا جز این است که این مسندها و جایگاههای حقوقی با خون هایی که برای حفظ این آب و خاک ریخته شده است

IMG_4102-400x300مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا روز پنج شنبه ، سومین روز از هفته دفاع مقدس در حالی برگزار شد که فقط نیروهای نظامی، بسیجیان و حضور مردم شرکت کرده بودند.

آوای جنوب؛

این برنامه با فروغی بسیار کم و البته تقریبا بدون حضور هیچ یک از مدیران دستگاه های دولتی شهرستان برگزار شد.
این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که به نظر می رسد جایگاه شهدا در کشورمان ایجاب می کند تا برای برگزاری چنینی برنامه هایی هماهنگی بیشتری صورت بگیرد.
در این مراسم که امسال با وضعیت مطلوب تر و بهتری برگزار شده بود مسئولین عالی رتبه شهرستان حضور نداشتند،آیا جز این است که این مسندها و جایگاههای حقوقی با خون هایی که برای حفظ این آب و خاک ریخته شده است به مسئولین و مدیران رسیده است ، آیا مسئولین شهرستان به این موضوع واقف نیستند.
درپایان این مراسم ‌معنوی حاضران با قرائت فاتحه، غبارروبی و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره ایثارگری و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی نگه داشتند و با آرمان های بلند شهدا و حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عزیز و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره کردند.
سرهنگ دوم پاسدار فرامرز زمانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این مراسم گفت: خانواده شهدا از عدم حضور مسئولان این شهرستان در مراسم غباررروبی و عطرافشانی گلزار شهدا گلایه‌مند هستند.
زمانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت شجاع و ایثارگر ایران اسلامی در برابر کشور عراق با حکومت بعثی صدام به نمایندگی دنیای استکبار است، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نشانگر روح ایثار، فداکاری، شجاعت و ولایت‌مداری ملت ایران اسلامی در برابر سنگین‌ترین هجمه حمله نظامی در برابر شرق و عرب است.

وی افزود: حمله صدام به ایران اسلامی با هدف تصرف چند روزه ایران اسلامی نوپا و تحقق اهداف شوم دنیای استکبار در ۳۱ شهریور ۵۹ از سوی عراق آغاز شد اما خیال باطل دشمنان با مقاومت و دفاع جانانه رزمندگان هشت سال طول کشید و با پیروزی ایران اسلامی به پایان رسید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تأکید بر لزوم برگزاری هفته دفاع مقدس و برنامه‌های ویژه این هفته تصریح کرد: برنامه‌های مختلف در قالب هفته دفاع مقدس با اهداف مختلفی از جمله زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا همچنین تأکید بر آمادگی همیشگی ایران اسلامی در برابر هرگونه تجاوزی از سوی دشمنان است.

سرهنگ زمانی در خصوص برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان: مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس بوده که تأکید زیادی بر هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن آن در جلسات مختلف از جمله شورای اداری گچساران شده بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: در این مراسم نیروهای مختلف نظامی از جمله بسیج و سپاه، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا حضوری بسیار پررنگ داشتند اما جای خالی مسئولان گچسارانی کاملا محسوس بود.

وی عنوان کرد: خانواده‌های شهدای گچساران در روز غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از عدم حضور مسئولان گلایه‌مند بوده و انتظار حضور پررنگ مسئولان را داشتند.

این مسئول در سپاه ناحیه گچساران در پایان ادامه داد: امروز تمامی جایگاه‌ها و منصب‌های مسئولان در ایران اسلامی مرهون و نتیجه فداکاری و خون شهدا بوده و در این خصوص باید همواره قدردان شهدا باشیم.

۰۲۲-۴۸۱x300 ۰۳-۵۰۰x298 IMG_4127-295x300 ۰۶-۴۶۱x300 IMG_4102-400x300 IMG_4124-441x300 ۰۵-۵۰۰x271 ۰۴-۵۰۰x292

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president