آوای جنوب

به مناسبت روز پرستار/ حضور فرماندار گچساران در بیمارستان شهید رجایی و نفت + تصاویر

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و « بزرگداشت روز پرستار» با حضور در بیمارستان های صنعت نفت و شهید رجائی شهرستان اززحمات پرستاران « تقدیرو تشکر» نمود.

آوای جنوب / پریسا خمیسی

عصر امروز فرماندار گچساران به همراه رؤسای بیمارستان شهید رجائی و بیمارستان بعثت صنعت نفت این شهرستان از دو بیمارستان بازدید کردند.

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه پرستاری نه تنها یک شغل و تخصص بوده، بلکه یک هنر است، اظهار کرد: پرستاران با تلاش‎های بی شائبه خود علاوه‎بر التیام جسم بیمار نیز با صبر و حوصله و زحمت فراوان نیازهای روحی بیمار را مرهم می‌نهند.

وی نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار را تقارن فرخنده‌ای جهت قدردانی از پرستاران پرتلاش دانست و افزود: این قشر زحمت‌کش و پرتلاش جامعه همانند بزرگ پرستار واقعه عاشورا با صبر و استقامت در راستای بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در جمع صمیمی خانواده و اجتماع تلاش کرده که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

فرماندار گچساران با اشاره به مقام پرستار، تشریح کرد: این شغل شریف و ارزشمند نشان از انسان‌های توانمند و متعهد که زینبی‌وار و با صبر، حوصله، تحمل و با دوش کشیدن ناملایمتی‌های بسیار همپای پزشکان در جهت خدمت به مردم و مرهم گذاشتن بر دل بیماران تلاش‌می‌کنند، است.

رحیمی با بیان اینکه پرستاران با انجام وظیفه خود علاوه‎بر مرهم نهادن و جلب رضایت بیماران، موجبات خرسندی پروردگار را فراهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: بی شک توفیق و سعادت بزرگی شامل انسان‌هایی که در این حرفه مقدس تلاش می‌کنند، شده که همواره شایسته قدردانی است.

نماینده عالی دولت در گچساران در ادامه در گفت‌وگو با پرستاران عنوان کرد: پرستاری هنری مرکب از مهر، عطوفت، دانش و مهارت بوده که با وجود مشقت‌های فراوان اجر و پاداشی عظیم  نزد خداوند بزرگ دارند، که در این راستا امید است در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌ها و دستیابی جایگاه واقعی این زحمت‌کشان در جامعه باشیم.

وی ویژگی صبر، تحمل رنج و مشقت بسیار پرستاران را عامل نامگذاری میلاد بزرگ پرستار کربلا  حضرت زینب(س) به روز پرستار دانست  و گفت: الگو برداری از شیوه و رفتار حسنه این بانوی بزرگ باید سیره و روش این قشر زحمت‌کش قرار بگیرد تا بتوانند به طور شایسته به بیماران رسیدگی کنند.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به پرستاران، از برگزاری همایش بزرگ استانی تجلیل از پرستاران کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه ۷ اسفند با حضور معاون وزیر بهداشت در گچساران خبر داد و گفت: بخش سی‌.تی.اسکن بیمارستان شهید رجایی نیز در همان روز و با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گچساران در پایان از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رجایی و از نزدیک به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president