آوای جنوب

بلاتکلیفی مدیریتی اداره گردشگری شهرستان گردشگری باشت/ مسئول اداره چه کسی است؟

Man-With-Question-01در آستانه نوروز بلاتکلیفی مدیریتی اداره گردشگری شهرستان گردشگری باشت به مسئله‌ای تبدیل شده است که باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است و حال سوال این‌ است که مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری باشت کیست؟

آوای جنوب؛

شهرستان باشت از جمله قطب‌های مهم گردشگری استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بوده که دارای منابع طبیعی بکر و آثار باستانی بسیار همراه با فرهنگ‌های خاص به خود است و هرساله شاهد حجم زیادی از مسافران و گردشگران به مناطق بکر می‌باشد.

حال در آستانه آغاز تعطیلات عید نوروز و سفرهای نوروزی هم‌وطنان متولی گردشگری شهرستان باشت یعنی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد؛ بلاتکلیفی که قطعأ مشکلاتی را به‌وجود آورده و باعث ضربه به شهرستان گردشگر‌پذیر باشت در این ایام خواهد شد.

به گزارش فارس، پس از این‌که چند هفته پیش سوگلی صالحی رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع‌دستی و میراث فرهنگی شهرستان باشت در یک سانحه رانندگی به شدت مصدوم گردید جایگاه مدیریتی وی در شهرستان باشت خالی شد.

اگر چه مدیریت اداره گردشگری باشت در حکم و کاغذ پر شده است و با صدور حکمی هم‌اکنون سرپرست کنونی اداره گردشگری گچساران سرپرست اداره گردشگری باشت نیز محسوب می‌شود اما در حقیقت خالی بوده و اداره گردشگری شهرستان باشت در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد.

و حال موضوعی که امیدواریم مدیران و مسئولان جوابگوی آن باشند این است که آیا یک مدیر قادر بوده دو اداره در دو شهرستان را به صورت همزمان اداره کند و این امر چگونه امکان دارد در حالی که یک فرد در یک زمان تنها قادر به حضور در یک محل بوده و اداره دیگر خالی از مدیریت؟ و حال این‌که سرپرست اداره گردشگری باشت و گچساران هم‌اکنون در کدام محل مشغول به خدمت است؟

در پی این بلاتکلیفی که از صدور حکم سرپرستی برای سرپرست کنونی اداره گردشگری شهرستان گچساران به عنوان مسئول همان اداره در باشت آغاز شد زمزمه‌هایی مبنی بر سیاست‌بازی در امورات مربوط به این نهاد گردشگری است./فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president