آوای جنوب

بعد از کزنلو این بار طایفه ددکه‌ای‌ها/ پسر قشقایی‌ها و روزهای خوبش/ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب هومان عسکری در جمع طایفه ددکه ای با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز مادر گفت: ما چند حرف برای گفتن داریم و  حرف های ما منطقی، کاربردی و عملیاتی است.

وی ادامه داد: ما چند چالش در کشور داریم اگر این چالش ها خل شود،  همانند نیروهای نظامی کشور قوی می شود.

این کاندیدای جوان قشقایی با بیان اینکه اکنون کشور در چالش اقتصاد ضعف داردف گفت:  دولت ماهانه به بیش از ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر پرداخت می‌کند و   بیش از ۱۲ میلیارد  به چند صد نفر بانک ها سود پرداخت می‌کند.

عسکری با طرح پرسشی که ۵۲درصد سود این پول ها به چند هزار نفر پرداخت می شود، ابراز کرد:  این چند هزار نفر وارد بازار مسکن، خودرو و دلار  و سهام می شوند.

وی با بیان اینکه ما حرفمان این است که این اشخاص چه کسانی هستند، افزود: ما می گوییم مشکل بازار باید حل شود و تا زمانی که این دلال ها در بازار وجود دارند مشکل اقتصاد کشور حل نخواهد شد.

این کاندیدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که چندین بار تاکید داشته که مشکل اقتصاد کشور به دلیل بی مسوولیتی مسوولان است، عنوان کرد: ما که نفت داریم و درست است که نمی توانیم بفروشیم و تحریم هستیم اما می‌توانیم این کسری بودجه را از جایی دیگر تامین کنیم.

عسکری ادامه داد: ۷۴درصد پول کشور تنها در دست چند صد نفر هستند که مالیات پرداخت نمی‌کنند و  مالیات از ۱۰الی ۳۵درصد از کارمندان دولت و دیگر اقشار جامعه گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه ما به تبعیت رهبری درگام دوم انقلاب نخواهیم گذاشت که سخنان رهبری بر زمین بماند، عنوان کرد: ما می گوییم اگر مالیات گرفته می شود بایستی از همه گرفته شود.

این کاندیدای جوان قشقایی ادامه داد: ما از آنهایی که ۱۰۰میلیارددتومان بدهی مالیات دارند و خودرو فروختند چرا از آنها مالیات گرفته نمی شود.

عسکری ابراز کرد: در کشور چند نفر هستند که پالم روغن خوراکی را وارد کشور می کنند اما باید ۲۰هزار میلیارد مالیات پرداخت کنند اما اکنون در حال فرار مالیاتی هستند.

وی تصریح کرد: اگر نفت کشور به فروش نرود باید از طریق منابع جایگزین این مهم شکل می گرفت هرچند‌ یک عده این مملکت را خورده اند و ما هم می دانیم و باید با کسانی که در این مملکت رشوه گرفته اند، باید با قاطعیت برخورد شود.

وی تصریح کرد:بحث این است که ۳۰هزار میلیارد تومان کم داشتید، لازم نبود قیمت بنزین را افزایش دهید و اگر فقط مالیات همین منازل خالی که حدود ۶۰۰هزارمیلیارد تومان و تنها هم دست تنها عده ای خاص است اخذ می شد خیلی از مشکلات و کسری بودجه هم مرتفع می شد.

عسکری درادامه اظهار کرد:چند نفر صدها خودرو وارد کرده اند و مالیاتشان را هم پرداخت نکردندو ۶۰۰میلیاردتومان فقط معوقات بانکی داریم که باید پس گرفته شود.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:به گفته کارشناسان،بیش از ۹۰درصد کسانی که معوقات بانکی‌دارند هیچ ضمانتی هم برای بازگشت معوقات ندارند،پس اینها چه کسانی هستند؟یعنی فعلا زور فقط به مردم عادی رسیده است!.

این کاندیدای جوان قشقایی با بیان اینکه امسال کشور ۳۰هزار میلیارد کسری بودجه داشته  که برای جبران این کسری بودجه  قیمت بنزین از یک هزار تومان به ۳هزار تومان  افزایش داده  و دست در سفره های مردم کرده‌اند.

عسکری ابراز کرد: قاچاق کالا  را چه کسانی انجام می دهند در قاچاق کالا چند نفر کالای قاچاق سنگین را انجام می دهند که موجب شده بیش از ۲میلیون نفر بیکار و بیش ۱۵هزار واحد و کارگاه تولیدی تعطیل شود در حالی که ۱۴۲میلیارد دلار از پول های آقازاده ها دربانک های خارج کشور است که چند برابر بودجه کشور است.

وی تصریح کرد: حامل های انرژی را افزایش می دهند که پولش را به مردم بدهند آنوقت همین یارانه را چندین سال است ثابت نگه داشته اند اما قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است.

عسکری با بیان اینکه ما حرفماناین است که چرا معوقات را از این افراد گرفته نمی شود، افزود:
ما می گوییم بایستی جلوی فرار مالیاتی رفته شود و اگر گرفته نشود ما در مجلس جدید خواهیم گرفت.

این کاندیدای جوان قشقایی با اشاره به اینکه ما نیاز داریم که نظام و ساختار پولی و اقتصاد کشور تصحیح شود، اذعان کرد: حرف ما این است که جلوی فرار مالیاتی گرفته و مالیات از افراد ضعیف گرفته نشود.

عسکری ادامه داد: در سال آینده برنامه این است  که مالیات از افراد پولدار گرفته نشود و  در سال جدید قرار است قیمت بنزین افزایش پیدا کند و کسری بودجه که در سال آیندهبه ۱۵۰هزار میلیارد تومان می رسد باز هم دست در سفره های مردم خواهند کرد.

وی ادامه داد: بخشی از کسری بودجه قرار است از پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی جبران شود یعنی اینکه هر فرد ۲۲۰هزار تومان جریمه خواهد شد.

این کاندیدای جوان قشقایی  ابراز کرد: در سال ۹۹ تنها ۲درصد  مالیات از آنهایی که خانه های میلیاردی دارند گرفته شود و بخش ریادی مالیات از افراد متوسط و ضعیف گرفته می‌شود.

عسکری تصریح کرد: چرا روزتون تنها به مردم رسیده است ، آیا دستان شما در یک کاسه است،
چرا مردم را بین ۲ اهرم تورم و مالیات قرار می دهید و به دنبال به راه انداختن جریان آبان ماه هستید تا با این کار مردم را احساساتی کنید و جوانان را به کف خیابان ها بریزید و به مقصود خود برسید.

وی با بیان اینکه در مجلس جدید باید نمایندگان جهادی باشد، ابراز کرد: ما سوالامان این است چرا ۷۰معلم  که وارد مجلس شده خودشان را کارمند نفت کرده اند و حرف مان این است که چرا منافع ملی را فدای منافع شخص می کنید.چرا باید کارمند نفت شوند.

عسکری   با اشاره به اینکه مجلس باید شیشه‌ای باشد که مردم آنها را مشاهده کنند، گفت: مجلس جدید بایستی در راستای گام دوم انقلاب باشد.

وی ادامه داد: مجلس جدید باید با مردم شفاف باشد و پشت درهای بسته رای گیری صورت نگیرد.

این کاندیدای جوان با انتقاد از برخی کسانی که حرمت مردم را  زیر پا له کرده‌اند، گفت: شما تنها بلد بودید با حاج قاسم عکس بگیرید، چرا موقعه انتخابات قند و شکر در بین مردم توزیع کنید، مردم اینان را نمی خواهند چرا که به نوعی خیانت به مردم است، هرچند بارها گفته ام بیاید مناظره کنیم و بدانید درصد بودجه ای این شهرستان نسبت به شهرستان نورآباد کمتراست و ثابت می کنم اما بیایید برای مناظره.

عسکری  خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا اینگونه مردمی وجود ندارد که شهید داده، در جنگ ، اسارت، تحریم بوده اما هنوز پای این مملکت و نظام  ایستاده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president