آوای جنوب

برگزیدگان جشنواره ملی داستان کوتاه ‘سقلاتون’ درگچساران معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره ملی داستان کوتاه ‘سقلاتون’ در بخش های آزاد و بومی در شهرستان گچساران معرفی شدند.

آوای جنوب؛

جشنواره ملی داستان کوتاه ‘سقلاتون’ به منظور ارتقاء توان نویسندگان، بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید در شهرستان گچساران به کار خود پایان داد و نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند.
در بخش آزاد رتبه اول به انوشه منادی از بابل، رتبه دوم به عباس باباعلی از تهران و رتبه سوم به سعید تورک از تهران تعلق گرفت.
در بخش بومی رتبه های اول تا سوم به حسین فعله گری از کرمانشاه، میثم فرهمندیان از گچساران و حجت مهر علیزاده از همدان اعطا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در اختتامیه جشنواره ملی داستان کوتاه ‘سقلاتون’ گفت: ۸۵۰اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جایزه ملی سقلاطون ارسال شد که از این تعداد ۷۰۰ اثر در بخش آزاد و ۱۵۰ اثر در بخش بومی بود.
رضا دهپانی پور بیان کرد: از این تعداد ۳۴ اثر در دو بخش بومی و آزاد به مرحله نهایی نخستین جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون راه‌یافت.
وی ابراز کرد: این جشنواره ملی از سوی دو داور صاحب نام عرصه ادبیات کشور و چهار داور استانی داوری شد.
دهبانی پور برگزاری کارگاه های آموزشی را از مهمترین برنامه های این اداره کل در سال ۹۵ اعلام کرد و افزود: با برگزاری این دوره های آموزشی می توان گام های محکم تری در عرصه هنر برداشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت تدبیر و امید گام های مهمی در زمینه زیر ساخت های فرهنگی در این استان برداشته شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president