آوای جنوب

برگزاری یادواره شهدای رسانه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ برگزار می شود

ارجمندرئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان در سال جاری خبر داد.

آوای جنوب؛

محمد لطیف ارجمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های سال بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متعددی در سال جدید در سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان چشم بینای هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند، گفت: خوشبختانه رسانه‌های استان با همراهی هر چه تمام در راه توسعه و پیشرفت استان گام برمی‌دارند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه معاند با نظام، در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، گفت: رسانه‌های استان بر حسب وظیفه خود و در چارچوب قوانین و مقررات حرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز دارای مشکلاتی هستند، گفت: بسیج رسانه بر اساس وظیفه ذاتی خود پیگیر مشکلات اصحاب رسانه بوده و هست.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته سازمان بسیج کشور قراردادی با شرکت بیمه به منظور (بیمه شخص ثالث) را منعقد کرده است.

ارجمند همچنین از تشکیل صندوق قرض‌الحسنه ویژه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با مشارکت اصحاب رسانه می‌توان این صندوق را هرچه سریع‌تر راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه رسالت بسیج رسانه بصیرتی و فرهنگی در راستای رسالت نظام است، گفت: امسال برگزاری یادواره شهدای رسانه را برگزار خواهیم کرد.

ارجمند تصریح کرد: با توجه به اینکه دو شهید رسانه‌ای در استان داریم برگزاری یادواره این شهدا را در دستور کار قرار دادیم.

این مسئول دیدار اعضای بسیج رسانه با استاندار، برگزاری اردوی راهیان نور، برپایی غرفه رسانه در هفته بسیج و سهمیه اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه عنوان کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president