آوای جنوب

خداداد افشاریان:

برگزاری کلاس پیش‌فصل داوران و کمک‌داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

خداداد افشاریاننایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس پیش‌فصل داوران و کمک‌داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مسابقات استانی و کشوری خبر داد.

آوای جنوب؛

خداداد افشاریان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری کلاس پیش‌فصل داوران و کمک‌داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت تعداد ۸۰ داور فوتبال در این استان اظهار کرد: این داوران در رده‌های مختلف فوتبال در سطوح استانی و کشوری مشغول به فعالیت هستند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: داوران استان ما معمولا جوان و تحصیل‌کرده در رشته تربیت بدنی هستند که بسیاری از آن‌ها اکنون در لیگ‌های مختلف کشوری مشغول به قضاوت بوده و کارنامه خوبی نیز از این حیث دارند.

داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان اینکه برای ارتقای فوتبال و رسیدن به استانداردهای حرفه‌ای باید داوری به عنوان مهم‌ترین حلقه فوتبال مورد توجه بیشتری قرار گیرد از برگزاری همیشگی کلاس‌‌های آموزشی ویژه داوران در استان خبر داد.

وی در خصوص برگزاری آزمون‌های آمادگی جسمانی و آزمون‌های تئوری در دوره کنونی گفت: همزمان با شروع فصل جدید فوتبال کشور در استان و کشور باید داوران از نظر بدنی و دانش‌ داوری مورد ارزیابی قرار گیرند.

افشاریان بیان کرد: در همین راستا از شرکت‌کنندگان تست‌های آمادگی جسمانی و دانش‌افزایی طبق معیارهای فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا» به عمل آمد که نفرات برتر به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president