آوای جنوب

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری فاز دوم ایران‌ویژن فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد

پرویزموسویرئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری فاز دوم ایران‌ویژن در این استان خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: فوتبال در همه نقاط جهان و به تبع در کشور ایران اسلامی رو به سوی حرفه‌ای شدن گام بر می‌دارد و این مهم‌ترین سیاست فیفا برای آینده به شمار می‌رود.

وی گفت: در آسیا نیز این برنامه با نام آسیاویژن در حال انجام است و در کشور برنامه ایران‌ویژن در همه مناطق کشور در حال اجرا شدن بوده که فازهای مختلفی دارد.

موسوی در ادامه به فازهای مختلف این طرح اشاره کرد و گفت: ایران‌ویژن با مراحل پنج‌گانه خود برنامه‌هایی همانند برگزاری لیگ‌های فوتبال در استان‌ها و در مرحله بعدی برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری، توسعه باشگاه‌های فوتبال و ایجاد مدارس فوتبال را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی شناسایی نقاط ضعف و قوت هیئت‌های فوتبال استانی و همچنین هدف‌گذاری برای رفع نقاط ضعف و تبدیل آن‌ها به نقطه قوت را از اهداف مهم طرح ‌ویژن‌ایران دانست که بر اساس فرم‌های ارزشیابی فدراسیون فوتبال این کار انجام می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد زمان اجرای فاز دوم این طرح را در استان اول آذرماه روز شنبه با حضور علیرضا زکی‌پور نماینده فدراسیون فوتبال ذکر کرد و گفت: عصر روز شنبه این فاز را در استان کلید خواهیم زد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president