آوای جنوب

حجت‌الاسلام بزرگواری :

برگزاری علنی دادگاه مهدی هاشمی به نفع خانواده وی است

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: برگزاری علنی دادگاه مهدی هاشمی به نفع خود او و خانواده هاشمی است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری یکی از امضاکنندگان نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به قاضی مقیسه برای برگزاری علنی دادگاه مهدی هاشمی گفت: هرچه دادگاه مهدی هاشمی از نگاه و دید مردم علنی باشد در افکار عمومی ذهنیتی متفاوت از وی نسبت به خودش و خانواده هاشمی ایجاد می‌شود.

وی یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر برای این خانواده ایجاد شده را مربوط به همین اتهامات و سربسته بودن آن‌ها دانست و گفت: مهدی هاشمی اگر در دادگاه علنی محاکمه شود و بتواند از خود دفاع کند شاید خیلی از ذهنیت‌های منفی نسبت به وی و خانواده‌اش از اذهان عمومی زدوده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: به همین دلیل بهتر است تا برای تنویر افکار عمومی این دادگاه علنی برگزار شود که ما هم دعا می‌کنیم که مهدی هاشمی گناهی مرتکب نشده باشد.

بزرگواری تصریح کرد: افکار عمومی از قوه قضاییه انتظار برگزاری علنی این دادگاه را دارد و برای شفاف‌سازی این موضوع هم به نفع خود مهدی هاشمی هم به نفع خانواده هاشمی و هم نقطه مثبتی در کارنامه قوه قضاییه است که برای مردم شفاف‌سازی شود.

وی بیان کرد: البته از همه مهم‌تر این است که مردم به نظام اسلامی و دستگاه قضا امیدوار می‌شوند که افراد غیرعادی و وابسته به بیوت بزرگان نظام هم اگر تخلفی انجام دهند مؤاخذه خواهند شد و امیدواری را نسبت به دستگاه قضا و برقراری عدالت برای همه در مردم ایجاد می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president