آوای جنوب

به همت انجمن فیلم و عکس

برگزاری جشنواره «عکس با تلفن همراه» در دهدشت

خبرفوریرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: جشنواره عکس با تلفن همراه دهه فجر در دهدشت برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

ایرج کاظمی‌جو بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره عکس با موبایل در دهدشت خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به همت انجمن فیلم و عکس این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: عکس‌های برگزیده جشنواره از آثار خلق شده به وسیله تلفن همراه انتخاب می‌شود و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه فراخوان شرکت در مسابقه هفتگی عکس برتر از سوی انجمن فیلم و عکس این شهرستان انجام می‌شود، افزود: هر هفته یک موضوع برای خلق عکس مشخص و از بین آثار ارسالی سه عکس برتر به منظور شرکت در جشنواره فجر معرفی می‌شود.

کاظمی‌جو با اشاره به استقبال از مسابقه هفتگی عکس برتر تصریح کرد: انجمن فیلم و عکس این شهرستان در بخش موضوعی تاکنون سه مسابقه عکس برتر برگزار کرده است.

وی ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردم در امور هنری را از اهداف جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: تلفن همراه در این مسابقه هدف نیست، بلکه ابزاری برای خلاقیت است.

این مسئول از «زمستان» و «لبخند» به عنوان مسابقه‌های برگزار شده انجمن فیلم و عکس نام برد و گفت: این هفته موضوع «کوچه» برای ارسال آثار انتخاب و اطلاع‌رسانی شده است.

مسئول انجمن فیلم و عکس کهگیلویه نیز درباره چگونگی برگزاری جشنواره فجر، گفت: هر هفته سه اثر برتر که از بین آثار ارسالی توسط هیئت داوران گزینش شده است چاپ و به جشنواره فجر معرفی می‌شود.

رحیم دادوند اظهار کرد: کار جشنواره این است که به مردم بگوید می‌توانید یک زاویه دید منحصر به خودتان داشته باشید و آن را به اشتراک بگذارید.

وی ماهیت جشنواره را فرهنگی هنری دانست و اضافه کرد: در جشنواره فجر با حضور مسئولان از خالقان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

این مسئول فعالیت‌های انجمن فیلم و عکس این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه هفتگی عکس برتر یکی از فعالیت‌های این انجمن است.

دادوند با بیان اینکه کارگاه تخصصی عکاسی با دعوت کارشناسان استانی در دهدشت برگزار شده است، افزود: در این کارگاه دو روزه که به صورت رایگان برگزار شده بود خبرنگاران نیز شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: این انجمن دوره‌های آموزشی تدوین‌گری و عکاسی برگزار و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌کند.

این مسئول از علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها خواست: برای نام‌نویسی به انجمن فیلم و عکس این شهرستان مراجعه و نام‌نویسی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president