آوای جنوب

رئیس اوقاف گچساران:

برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه گچساران به مناسبت ایام محرم اجرا می‌شود

بهمنیرئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: امسال در ایام محرم برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می‌شود.

آوای جنوب؛

فرزین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، اظهار کرد: در ایام محرم امسال اداره اوقاف و امور خیریه گچساران اجرای برنامه‌هایی را هیئت‌های مذهبی در شهرستان تدارک دیده است.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در هیئت‌های مذهبی و بقاع متبرکه گچساران در ایام محرم امسال خبر داد و افزود: امسال ۹ روحانی اعزامی از قم به هیئت‌های مذهبی در سطح شهر و روستاها ارسال می‌کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران از ارائه کمک‌های موردی مالی به هیئت‌های مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون این‌ کمک‌های موردی به برخی هیئت‌های مذهبی داده شده و به برخی هیئت‌های دیگر به زودی ارائه می‌شود.

بهمنی با بیان اینکه حمایت از هیئت‌های مذهبی در گچساران امری بسیار ضروری بوده است، تصریح کرد: برخی از هیئت‌های مذهبی مشکلات بسیاری از جمله مشکلات مالی دارند.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی در ایام محرم برای برپایی مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) نیازمند کمک‌های مالی هستند، خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه گچساران هر ساله در حد توان خود از برخی هیئت‌های مذهبی شهرستان حمایت و کمک‌های موردی به آن‌ها اعطا می‌کند.

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان باید حمایت از هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president