آوای جنوب

برخورد قاطع نفت و گاز گچساران با بازیکن خاطی

عباسفربه گزارش آوای جنوب: علیرضا عباسفرد بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بدلیل عدول از انضباط تیمی و ترک اردو در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت .

آوای جنوب؛

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: بازیکن مذکور بدلیل عدول از انضباط تیمی با نظر کادر فنی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرارگرفته که با توجه به وضعیت حساس تیم و رفتار غیر حرفه ای این بازیکن پیش از بازی حساس مقابل ایرانجوان بوشهر امور ورزش نفت و گاز منافع تیم و باشگاه را در اولویت قرار خواهد داد.

محمد حبیبی نژاد اظهارداشت : تیم فوتبال نفت در این شرایط حساس تنها نیاز به همدلی و وحدت میان بازیکنان و کادر فنی دارد که این رفتارها از سوی بازیکنان حرفه ای تنها به ضرر مصالح باشگاه و تیم خواهد بود.

حبیبی نژاد همچنین از پرداخت پاداشی قابل توجه از محل جریمه های متفاوت صرفه جویی شده در صورت بقاء در لیگ دسته اول به بازیکنان خبرداد.

وی تاکید کرد: در صورت عدم موفقیت تیم به لیگ دسته دوم امورورزش در دفاع از منافع باشگاه در قبال عملکرد بازیکنان و کادر فنی هیچ گونه کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران یادآور شد: این تیم متعلق به همه مردم گچساران است و هرگونه سهل انگاری از سوی هر کدام از اعضاء تیم ، قدرنشناسی به تعصب و غیرت هواداران خونگرم گچسارانی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president