آوای جنوب

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی در گچساران

آوای جنوب:

احد جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد:  در آستانه برگزاری انتخابات هستیم  و اگر فردی تخطی کند با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها در نشست‌های شورای اداری و دیگر نشست‌ها به اصل بی‌طرفی، برگزاری انتخابات با حضور حداکثری تاکید داشته است، گفت: امیدوارم خروجی انتخابات به نفع نظام و مردم باشد و مجلس آینده قوی تر از مجلس فعلی باشد.

 جمالی با اشاره به اعتراض ۳ کاندیدای مجلس  شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت  مبنی بر انتخاب نماینده فرماندار و کاربران بر روی صندوق اخذ رای گفت: هم اکنون  این موضوع در حال بررسی  است و اگر خدای ناکرده تخلفی صورت گرفته باشد، برخورد خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: مدیران  بایستی در انتخابات بی طرف باشند و بر چارچوب قانون و عدالت حرکت کنند و له یا علیه داوطلبی حمایت و فعالیت نکنند.

جمالی با تاکید بر امانت داری در انتخابات، تصریح کرد: بنده و آقای استاندار از هیچ کسی جز خداوند نمی ترسیم و مدیران باید عزت نفس و کرامت خود را حفظ کنند و بر مدار قانون گام بردارند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی رای بیاورد و وارد مجلس شود آن چیزی که برای ما و استاندار کهگیلویه و بویراحمد  مهم است برگزاری انتخابات با حضور حداکثری، انتخابات سالم و پرنشاط و امانتداری از آرای مردم است.

 جمالی عنوان کرد: هر مدیری و یا مسوول برگزاری انتخابات در شهرستان اگر بخواهد تخلف انجام دهد با آن برخورد صورت خواهد گرفت  و تاکید ما بر اجرای قانون در چارچوب عدالت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president