آوای جنوب

شهردار گچساران:

برخورد جدی با افرادی که در منازل مسکونی درشهر اقدام به نگهداری دام کرده‌اند

وجود این حیوانات در سطح شهر، علی‎رغم وجود نارضایتی‌های شهروندان و شکایات آنان در این خصوص به یک معضل بزرگ تبدیل شده است

شهردارشهردار دوگنبدان با اشاره به نگهداری دام در برخی از منازل شهر گفت: با عاملان نگهداری احشام در شهر دوگنبدان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

آوای جنوب / خمیسی

اردلان زینل‌زاده امروز در گچساران با اشاره به مشکلات حضور احشام و سگ‌های ولگرد در شهر، اظهار کرد: وجود این حیوانات در سطح شهر، علی‎رغم وجود نارضایتی‌های شهروندان و شکایات آنان در این خصوص به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آنچه این روزها در برخی منازل گچساران مشاهده می‌شود، نگهداری احشام است، افزود: نگهداری دام و طیور در برخی منازل و مناطق شهر ضمن تخریب محیط زیست نیز موجبات انتقال بیماری‌‌های ناشی از نگهداری دام را فراهم ساخته که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

شهردار دوگنبدان با تاکید بر ضرورت چاره‌اندیشی مسئولان به ویژه شهرداری و شورای شهر در خصوص این معضل، بیان کرد: نگهداری احشام در منازل مسکونی سطح شهر مشکلاتی را به دنبال دارد که مرتفع کردن آن، همت مسئولان شهرستان را می‌طلبد.

زینل‌زاده با بیان اینکه امروزه گسترش و ارتقای سلامت در جوامع بشری از جمله مهم‌ترین سیاست‌‎ دولت‌ها برای توسعه عدالت اجتماعی است، گفت: توجه به سلامتی شهروندان و تلاش در راستای ارتقاء آن نیز برعهده همه مسئولان است.

این مسئول با اشاره به برخی از منازل کوی کارکنان دولت گچساران که اقدام به نگهداری دام کرده‌اند، با بیان اینکه برخی از این منازل شناسایی شده‌اند، تاکید کرد: با افرادی که در منازل مسکونی در سطح شهر اقدام به نگهداری دام کرده‌اند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی شورای سلامت شهرستان را موظف به برخورد جدی با اماکن نگهداری غیر مجاز دام و طیور دانست و افزود: مسئولان باید ضمن جمع‌آوری و خالی کردن این اماکن از دام، نسبت به معدوم‌سازی آنها تلاش کنند.

شهردار دوگنبدان با اشاره به حضور برخی دوره‌گردهای اغذیه فروش که به صورت غیرمجاز اقدام به فعالیت در سطح شهر کرده‌اند، اذعان کرد: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروی انتظامی به عنوان پایه ثابت این کار در راستای جمع‌آوری فروشندگان دوره‌گرد ضروری است.

زینل‌زاده با بیان اینکه در صورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروی انتظامی همه دوره‌گردهای اغذیه فروش در سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری حیوانات ولگرد در سطح شهر امسال با جدیت تمام انجام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president