آوای جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی

برخورد با پزشکان متخلف در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: دو نهادی که می‌توانند بیشترین همکاری در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب ها داشته باشند دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری

زیرمیزیرئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد با پزشکان متخلف در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود.

آوای جنوب؛

رضا چمن در نشست با مسئولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ما در دوره گذار در حوزه بهداشت هستیم و با وجود کاهش هزینه های درمان از ۴۵ درصد به ۷ درصد تلاش می کنیم خدمات بیشتری در حوزه بهداشت به مردم ارائه دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخورد با پزشکان متخلف بیشتر می‌شود زیرا در سال جدید پزشکان و متخصصان از مزایای بالایی برخوردار شدند و بنابراین هیچ گونه گرفتن هزینه از بیمار قابل توجیه نیست و از این به بعد نظارت های محسوس و نامحسوس زیاد می‌شود.

چمن ابراز کرد: هم اکنون ۲۲۰ متخصص و ۴۵۰ پزشک عمومی در استان به مشغول به فعالیت‌اند، و ۴۰ متخصص دیگر نیز به متخصصان استان اضافه می‌شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: دو نهادی که می‌توانند بیشترین همکاری در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب ها داشته باشند دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری است.

علی جمادی بیان کرد: هر دو دستگاه در جهت سلامت و امنیت مردم تلاش می کنند بنابراین اگر سلامت جسمی و روحی مردم بهتر شود آسیب های کمتری به وجود می آید و در نتیجه پرونده های قضایی کشور کاهش می یابد.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه علوم پزشکی این استان به دلیل تلاش هایش در یک سال اخیر و کم کردن هزینه های درمانی کلینیک تقدیر کرد.

معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: دومین علت مرگ و میر در این استان بیماری سرطان است و می بایست با استفاده از تحقیق و پژوهش علت اصلی این بیماری کشف شود و به مردم اطلاع رسانی شود.

رحیم اوند افزود: سلامت و امنیت و نیز پیشگیری اولویت کاری دو دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی است که با توجه به این مشابهت ها به همکاری بالا بین این دو دستگاه نیاز است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: اولین جرم استان ضرب و جرح است که دانشگاه علوم پزشکی یکی از نهادهایی است که برای این مسأله هزینه می پردازد.

وی با اشاره به آمار هزار و ۴۳ پرونده تصادف در شش ماهه گذشته در استان، گفت: ۶۰ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به رفع این نقاط اقدام کنند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president