آوای جنوب

برخورد با تالارهای متخلف گچساران در ایام انتخابات

 

آوای جنوب

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی تالارها در زمان غیر از تبلیغات انتخاباتی قطعا این امکان پلمپ خواهند شد.

برخورد با تالارهای متخلف گچساران در ایام انتخابات

به گزارش آوای جنوب از گچساران ،پیش ازظهر امروز نشست پیشگیری از جرائم انتخاباتی با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دادگستری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: اگر امروز اقتداری داریم به برکت جانفشانی عزیزانی است که در خارج از مرز و بوم این امنیت را ایجاد کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای تامین متفقل القول به اجرای قانون هستیم، گفت: نیروی انتظامی ضابط عام و مجری دستورات قضایی است.

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اشاره به اینکه  وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت انتخابات است و حد و مرزی ندارد، افزود:  ورود نیروی انتظامی  به جریانات سیاسی ممنوع است و نمی‌تواند از یک طیف خاصی حمایت کند.

فرمانده انتظامی گچساران اذعان کرد:  در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی تالارها در زمان غیر از تبلیغات انتخاباتی قطعا این امکان  پلمپ خواهند شد.

 این مقام انتظامی عنوان کرد: شهروندان تا جایی که با نیروی انتظامی در ارتباط هستند شاهد تامین امنیت در سطح شهرستان هستند.

موسوی با اشاره به بیانات رهبری که ایشان در زمینه انتخابات بیان داشتند که انتخابات مایه افتخار کشور است، ابراز کرد:  ما باید هوشیار باشیم.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: تمام کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند برای ما قابل احترام هستند و ما به عنوان یک کاندیدا به آنها نگاه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون برخوردهای صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تاکنون سعی شده که کرامت انسانی مدیران حفظ شود اما من بعد هر کس از قانون عدول کند با آن برخورد صورت خواهد گرفت.

 موسوی اذعان کرد: امروز اولین مدیر به دستگاه قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همه اعمال ما را خداوند مشاهده می‌کند و ما کرامت خود را نباید به چیزی بفروشیم.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: نشاط سیاسی به جا باشد و شاهد سرافرازی نظام و کسانی که در این نظام کار می‌کنند، باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president