آوای جنوب

سرمربی سابق نفت:

برای فوتبال نفت و گاز گچساران آرزوی موفقیت دارم/ از چندتیم لیگ یک پیشنهاد دارم

از چند تیم لیگ یکی برای هدایت آن‌ها پیشنهاداتی دارم و در حال بررسی این پیشنهادها هستم

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ادامه همکاری من با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به صلاح نبود.

آوای جنوب؛

عباس چمنیان در گفت‌وگویی در گچساران درباره برکناری خود از سرمربیگری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: در جلسه‌ای که عصر دیروز با حضور مسئولان باشگاه برگزار کردیم، پس از یک جمع بندی نهایی، دو طرف توافق کردیم که من از تیم کنار بروم.

وی با اشاره به اینکه کنار رفتن من از تیم نفت و گاز گچساران به صلاح تیم نفت و گاز گچساران بود، افزود: شرایط برای ادامه کار من در تیم نفت مهیا نبود و کنار رفتن من به صلاح بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به شرایط این تیم در نیم فصل نخست رقابت‌ها، گفت: تیم نفت و گاز در نیم فصل به جز بازی با فولاد نوین اهواز در مابقی بازی‌ها نمایش زیبایی به اجرا گذاشت.

چمنیان با بیان اینکه تیم نفت و گاز در نیم فصل نخست با بدشانسی‌های بسیاری مواجه شد، تصریح کرد: تیم نفت و گاز در نیم فصل استحقاق کسب آن نتایج را نداشت.

وی با بیان اینکه برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران آرزوی موفقیت دارم، عنوان کرد: تیم نفت و گاز گچساران متعلق به همه مردم این شهرستان بوده و این تیم یک سرمایه برای این شهر محسوب می‌شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ابراز کرد: امیدوارم تغییراتی که در این تیم اعمال می‌شود، سبب کسب نتایج بهتر برای این تیم شود و این تیم بتواند در رقابت‌های لیگ دسته اول نتایج مناسبی کسب و به هدفی که دارد، برسد.

چمنیان خاطرنشان کرد: از چند تیم لیگ یکی برای هدایت آن‌ها پیشنهاداتی دارم و در حال بررسی این پیشنهادها هستم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president