آوای جنوب

رئیس دانشگاه یاسوج:

بحث‌های منطقه‌ای، گرمسیری و سردسیری بلای جان کهگیلویه و بویراحمد

مشکل این است که بحث‌های منطقه‌ای و سردسیری و گرمسیری هنوز وجود دارد و این موضوع در رسانه‌ها نیز انعکاس داده می‌شود

رحیمیرئیس دانشگاه یاسوج گفت: یکی از مشکلات اصلی بر سر راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کردن بحث‌های منطقه‌ای است که موجب عقب‌ماندگی استان شده است.

آوای جنوب؛

محمودرضا رحیمی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران نقاط قوت زیادی دارند، تصریح کرد: ایجاد مشارکت حداکثری یکی از کارکردهای بزرگ رسانه‌ها در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

رئیس دانشگاه یاسوج بیان کرد: اما رسانه‌ها خلاء‌های نیز دارند از جمله اینکه انسجام بخشی در سطوح ملی آنچنان نمی‌بینیم.

رحیمی در ادامه با انتقاد از برخی رویکردهای رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: باید عملکرد‌های رسانه‌ای ارتقاء بخشیده شود تا بتوانیم مشکلات استان خود را بهتر برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه با بیان مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث‌ ساختارهای اجتماعی، افزود: تا هنگامی که این ساختارهای اجتماعی را تغییر ندهیم، مشکلات همچنان پابرجا است.

وی افزود: مشکل این است که بحث‌های منطقه‌ای و سردسیری و گرمسیری هنوز وجود دارد و این موضوع در رسانه‌ها نیز انعکاس داده می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد متناسب با توانمندی‌های خود به جایگاه واقعی نرسیده و باید گفت، جایگاه استانمان متناسب با توانمان نیست.

رئیس دانشگاه یاسوج در پایان با طرح این موضوع که در استان به جای تقویت بیشتر به دنبال تخریب بوده‌ایم، افزود: تا زمانی که این رویکردها کنار نگذاریم مشکلات کنونی را خواهیم داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president