آوای جنوب

با نظر قاضی صلواتی دادگاه بابک زنجانی به صورت علنی برگزار می شود

زنجانیدادگاه بابک زنجانی فردا به صورت علنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار می شود.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرنگار قضایی فارس با نظر قاضی صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران دادگاه بابک زنجانی به صورت علنی برگزار می شود.

بابک زنجانی متهم پرونده فساد نفتی است.

بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده بدهی به وزارت نفت، فردا ( شنبه) ۱۱ مهر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محاکمه می‌شوند.

به گزارش آوای جنوب، نهم دی سال ۹۲ بود که حجهالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای از دستگیری و بازداشت بابک زنجانی خبر داد؛ بازداشتی که گفته می‌شد به خاطر بدهی دو میلیارد یورویی زنجانی به وزارت نفت است.

در نهایت و پس از نزدیک به دو سال، در این پرونده برای بابک زنجانی و دو متهم دیگر، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع شد تا همه حرف‌ها و حدیث‌ها درباره این پرونده، در محکمه مشخص شود.

با تعیین شعبه دادگاه، وکلای طرفین پرونده شامل چهار وکیل وزارت نفت، یک وکیل بابک زنجانی و ۳ وکیل دو متهم دیگر، مشغول مطالعه پرونده ۲۰۹ جلدی شدند. با توجه به حجم پرونده و سنگینی آن، وکیل مدافع بابک زنجانی از دادگاه تقاضای استمهال کرد اما تقاضای او مورد موافقت دادگاه قرار نگرفت.

دادگاه بابک زنجانی، در حالی قرار است فردا (شنبه) ۱۱ مهر برگزار شود که هنوز علنی یا غیرعلنی برگزار شدن آن مشخص نیست اما احتمال برگزاری غیرعلنی دادگاه بسیار بیشتر خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    این کار پسندیده امیدوارم درمورد تمام مفسدان بزرگ اقتصادی صورت بگیرد حتی کسانی که مناصب حکومتی داشته ،دارندویا خواهندداشت

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president