آوای جنوب

عاملان درگیری و نزاع های انتخاباتی درکهگیلویه وبویراحمد تا آخر فروردین ۹۵ بازداشت خواهند بود/کاندیداها نیزمسئول و پاسخگو هستند

عاملان درگیری و نزاع های انتخاباتی بویژه در زمان تبلیغات نامزدها تا اواخر فروردین ۹۵ بازداشت خواهند بود

کرمی دادستاندادستان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان و عاملان بی نظمی در عرصه انتخابات پیش رو مصمم و قاطع خواهد بود.

آوای جنوب ؛

مهرداد کرمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: کوچکترین خللی در روند برگزاری انتخابات مورد رصد دقیق و قاطعانه دستگاه قضایی و امنیتی است.
وی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از راه انداختن کاروان های تبلیغاتی در هنگام تبلیغات نامزدها، تاکید کرد و افزود: علاوه بر برخورد شدید با عوامل درگیری و نزاع های انتخاباتی، کاندیداها نیز در این راستا مسئول و پاسخگو هستند.
وی اظهار کرد: افراد و عاملان درگیری و نزاع های انتخاباتی بویژه در زمان تبلیغات نامزدها تا اواخر فروردین ۹۵ بازداشت خواهند بود.
دادستان یاسوج راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و یا ایجاد مزاحمت برای مردم با استفاده از بلندگوهای سیار به استناده ماده ۵۷ قانون انتخابات از سوی نامزدها را جرم دانست و از رسانه ها خواست نسبت به تقبیح و مذمت این گونه رفتارهای خلاف قانون و شرع مردم و جامعه را آگاه کنند.
وی همچنین با توجه به بافت قومی،عشیره ای و طایفه ای در استان از رسانه ها بویژه سایت های محلی خواست تا از دامن زدن به این گونه مسائل حساسیت زا و التهاب آفرین در عرصه انتخابات پرهیز کنند.
کرمی از نامزدهای انتخابات و هواداران آنها خواست با رعایت قانون و پرهیز از تخریب سایر رقبا شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم ، امن و قانونمند در استان فراهم کنند.
وی امتیاز برتر استان کهگیلویه وبویراحمد در خلق حماسه های باشکوه و مشارکت بالا در صحنه های مختلف نظام بویژه انتخابات را یاداور شد و گفت: با رعایت موازین قانونی و اخلاق انتخاباتی حلاوت این حماسه سیاسی به کام مردم و دوستداران انقلاب تلخ نشود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
استان ۷۰۰هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president