آوای جنوب

با دستور فرماندار؛ ورودی گچساران از سمت خوزستان مسدود شد

آوای جنوب 

فرماندار گچساران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در استان همجوار ورودی گچساران از سمت خوزستان مسدود شد.

ورودی گچساران از سمت خوزستان مسدود شد

علیرضا اتابک امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته در استان‌های همجوار از جمله خوزستان  و به منظور حفظ سلامتی شهروندان ، مبدا ورودی این شهرستان  از سمت خوزستان بسته شد.

وی با بیان اینکه اجازه ورود به مسافران غیربومی  به شهرستان داده نمی‌شود، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در استان خوزستان و همجواری این شهرستان با استان خوزستان و شهر بهبهان و به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ورودی این شهرستان از سمت خوزستان مسدود شد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: در صورت مشاهده خودروهای غیربومی در سطح شهرستان با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

اتابک  از مردم این شهرستان که از بدو شیوع ویروس کرونا بیشترین همکاری را با بخش درمان داشته تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم  که شهروندان کماکان  نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله  رعایت فاصله گذاری اجتماعی،  پرهیز از دورهمی خانوادگی و استفاده از ماسک اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ایران گفت:

    لطفا یکی به مسئولین شهر یاسوج بگه لازم نیست مغازه ها و… رو ببندید که صحبتی از کمک هزینه به مردم بیاد وسط. ولی ایا نمیتونید حداقل چندتا اتوبوس بذارید که ورودی ها به مرکز شهر بسته بشه؟ بعضی مغازه ها پرمیشه از مشتری و همینجور کرونا منتقل میشه اما اگر مسیرهای ورودی به مرکز شهر بسته باشه خیلی از مردم توی خونشون میمونن.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president